Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aeropress löytyy iteltäkin, mutta oon vaan liian laiska säätämään sen kanssa. Enkä oo varmaan jaksanut opetella edes keittämään sen kanssa kunnolla, kun tuntuu, että keittimellä tulee aina heittämällä parempaa.

Aeropress löytyy iteltäkin, mutta oon vaan liian laiska säätämään sen kanssa. Enkä oo varmaan jaksanut opetella edes keittämään sen kanssa kunnolla, kun tuntuu, että keittimellä tulee aina heittämällä parempaa.
Katoin juutuupista videon ja totesin että kyllä on joku tuollakin hilavitkuttimella tiliä tehnyt.

Itse käytin pari pakettia niitä paperisia suodattimia, eli joku 600? Ja nyt mennyt useamman vuoden sillä teräksisellä kestosuodattimella.

Erinomainen kampe. Täällä päivittäin käytössä AeroPress omassa huushollissa.

@Kuparikatto

Itse käytin pari pakettia niitä paperisia suodattimia, eli joku 600? Ja nyt mennyt useamman vuoden sillä teräksisellä kestosuodattimella.

Erinomainen kampe. Täällä päivittäin käytössä AeroPress omassa huushollissa.
Oletko testannut maastossa?

Toimis varmasti näppärästi.

Tiedän, että käytetään retkeilykäytössä kyllä, mutta on niissä pannukahveissa vaan oma eksotiikka, niin ei oo tullut ikinä otettua mukaan.

Reissu lähenee. Hyvä.
Pannu on nyt tsek ja vaskool saapuu viikonloppuna.

Note to self:
Toteuta, jos sadan metrin säteelle nousee ikinä uusia rakennuksia.

1PNHWTu.png

Back
Ylös Bottom