Lentotoliput ja muut todisteet löytyy?
Eeeehkä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lentotoliput ja muut todisteet löytyy?
Asiasta kolmanteen, Itä-lapin tukikohdassa lumensyvyys ylittänyt metrin.Siinä on kyllä the kone. Kääntää jo isompaa kiveäkin tarvittaessa.
Ei voi olla tälläisiä, koska toimenpide suoritettiin artikkelin mukaan lauantaina. Munkkipäivä on virallisesti perjantai.
Onneks on pari vuotta liian tuore, niin ei oo ns. pakkosaada-kohde.Katoppa @Joxuz mikä klassikko tullut myyntiin pirkanmaalla
![]()
Myydään Åkerman - Nettikone
Nettikoneessa on 17 ilmoitusta kohteesta Åkerman. Meiltä löydät metsäkoneet, maatalouskoneet, nosturit, työkoneet, vaihtolavat ja kuljetuskaluston.www.nettikone.com
voi veljet
Ketjut + vinssi. Pärjäämme vaikka vähän vielä olisi pohjilla.Asiasta kolmanteen, Itä-lapin tukikohdassa lumensyvyys ylittänyt metrin.
Toivottavasti ehtii sulaa ennen kesäkuuta.
Ite oon himoinnut nettikoneessa jo pitkään myynnissä ollutta c-mallia.Onneks on pari vuotta liian tuore, niin ei oo ns. pakkosaada-kohde.
Monennellakohan kierroksella tuo käyttötuntimittari oikeasti on... Ainaki toisella täytyy olla.
Vakiovarusteita, nuo.Ketjut + vinssi. Pärjäämme vaikka vähän vielä olisi pohjilla.
Onko vokot käyny tyhjentämässä itsensä sinuun?Mä en oo saanu tänään yhtään mitään aikaseksi. Vähän oon asentoa välillä vaihtanu sohvalla. Miks mua väsyttää näin paljon koko ajan?![]()
Käpykakku on aina hieman pettymys. Eikö niitä osata enää tehdä kunnolla, vai missä vika?Taas haaveilen käpykakusta.
Onko vokot käyny tyhjentämässä itsensä sinuun?