Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En ollut silleen tullut ajatelleeksi, mutta tuli jossain vastaan tietona notta kuulemma noiden levypainojen halkaisijamitta ei ole mikään sattuma, vaan ne on suunniteltu nostamaan tankoa sen verran lattiasta, että pää just ja just mahtuu väliin vs. murskaantuu jos jää väliin.
Erittäin hyväksi ideaksi on osoittautunut.

Mä olin viime viikon flamingossa, mutta perjantai-iltana ajelin kotiin. Tästä on googlen jäljet metri metriltä, eli mulla on pitävä alibi.

Edit, kävin muuten yksi ilta lillumassa span aikuisten puolella. Sillä oli julkkismimmejä.

"Poliisipartio oli saanut tehtäväksi mennä poistamaan paikallisesta kaupasta henkilöä, joka oli tökkinyt paistopisteellä olleita munkkeja sormillaan.
Lisäksi hän oli maistellut sokerikuorrutetta.
Epäilty munkkihiplaaja oli keski-ikäinen mies ja päihtynyt"

Tuntomerkit viittaa kyllä herr Doktoriin.

"Poliisipartio oli saanut tehtäväksi mennä poistamaan paikallisesta kaupasta henkilöä, joka oli tökkinyt paistopisteellä olleita munkkeja sormillaan.
Lisäksi hän oli maistellut sokerikuorrutetta.
Epäilty munkkihiplaaja oli keski-ikäinen mies ja päihtynyt"

Tuntomerkit viittaa kyllä herr Doktoriin.

Jos time-line ei pidä ja voidaan laittaa Vantaalle tapahtumien aikaan, niin eiköhän syyllinen ole tässä. Tässä oli kauppaliikkeellä menetyksiä lähes seitsemän euroa, että toivottavasti resursseista ei tingitä ja tämä tapaus selvitetään pohjiaan myöden. Joxus ja Laardi ilmiselviä epäiltyjä toki based on past behavior, pitäisin tutkinnan suunnat auki sinnekin.

Asiaa munkeista: ei tarvetta. Tein perrrjantaina ystävän ja päivän kunniaksi itse. Söin kolme: kahdessa luumuhillioa, yhdessä mansikkata. Joten ei tarvetta hiplailla enempää, meni ns. himo.

Ihan kiva
D3236D3F-7C6F-4194-AFCE-130D3043FB91.webp

Back
Ylös Bottom