Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen ollut SantaSportissa Rollossa muutaman kerran. Erinomainen sellaiseen touhuun.On tämä lomailu raskasta. Aivan väsy. Onhan kello jo yli 9. Liikuntaa riittävästi tälle päivälle.
Tekis mieli lähteä reenilomalle vaikka Kuortaneelle. Tai jonneki vastaavaan. Kuortane ois tuttu paikka, helppo mennä.
Hot Shots! kybältä. Lauantai-illan korkeakulttuuria.
Juuhaukkia hengästyttää.
Tänään kaupassa arvoin, ottaisinko saunaolutta. Olin silloin vielä nuori ja naiivi, ja jätin kaljat kauppaan. Perkele. Miksi se kääntyi? Nyt joku ropellipää heti tänne kertomaan!
katso liitettä 216123
Kyllähän se minusta ihan asiallinen näyttelijä on noiden (crazy) komedioiden ulkopuolellakin. Pitäs kaivaa Platoon jostain taas katseltavaksi.Mä niin rakastin Charlie Sheeniä pikkutyttönä.
Nollaa löytyy kyllä.Ois vaan pitänyt fuuterin ostaa nollakolaa.
Mutta menee se noinkin: lääkkeeksi.
Just mietin, että pitäskö hommata huono olo tässä sohvalla.Noniin, hörpit vuoron perään, niin on mielelle hyväksi.
Mietin myös, että jos tietäisin mitä se lahden keijo on hölmöilly, voisi yrittää ylittää. Koska täysin vahingossa join itseni nyt humalaan. Missä Poppis?Teet samalla turboladasta tarjouksen.
Näittekö puluja kampissa? Siis jos siellä shoppailitte.