Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On tämä lomailu raskasta. Aivan väsy. Onhan kello jo yli 9. Liikuntaa riittävästi tälle päivälle.
Tekis mieli lähteä reenilomalle vaikka Kuortaneelle. Tai jonneki vastaavaan. Kuortane ois tuttu paikka, helppo mennä.

On tämä lomailu raskasta. Aivan väsy. Onhan kello jo yli 9. Liikuntaa riittävästi tälle päivälle.
Tekis mieli lähteä reenilomalle vaikka Kuortaneelle. Tai jonneki vastaavaan. Kuortane ois tuttu paikka, helppo mennä.
Minä olen ollut SantaSportissa Rollossa muutaman kerran. Erinomainen sellaiseen touhuun.

Nyt en osaa päättää. Punk-dokumentti Areenasta vai hömppää Netflixistä? Vahingossa aloin tuota dokumenttia katsomaan Teemalta ja oli niin mielenkiintoinen, että pitää kaikki jaksot katsoa. Nyt vai myöhemmin. En tiiiäääää!

Tänään kaupassa arvoin, ottaisinko saunaolutta. Olin silloin vielä nuori ja naiivi, ja jätin kaljat kauppaan. Perkele. Miksi se kääntyi? Nyt joku ropellipää heti tänne kertomaan!

B4D022B8-FCC1-4B08-870A-641456F6E3B8.webp

Teet samalla turboladasta tarjouksen.
Mietin myös, että jos tietäisin mitä se lahden keijo on hölmöilly, voisi yrittää ylittää. Koska täysin vahingossa join itseni nyt humalaan. Missä Poppis?

e. Voisin lähestyä myös Aliciaa täysin asiattomasti tässä kohtaa viikkoa... ja tietysti teitä kaikkia muitakin. Joxuzia oon jo yrittäny livenäkin, eikä lämmenny..

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom