Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Screenshot_20200215-144842_Gallery.webp

Toinen mun hurjista bilekavereista haluaa ostoksille.
Ja ostoslistakin tuli, että mitä hänelle pitäis sieltä kaupoista löytää. Ei muuten ihan takuulla löydy, kun tarkoituksella lähtee etsimään. 😁

Tuli käytyä katsomassa xxl:ssä suksitarjontaa. Lopulta tulin järkiini ja jätin ostamatta, kun ei tuota luntakaan ole. Ostaa sitten jos ajautuu seuduille missä on lunta:giggle:

Toissa viikon kun nautti pohjoisessa hyvällä porukalla lumesta ja auringosta niin tekihän tuo hyvää 👌 Toki palatessa korostui tämä etelän harmaus ja yksinäisyys, mutta tuollehan voi sentään tehdä jotain💪

Kattilan....

Näköjään tuli tehtyä taas hätäinen ratkaisu ilman kunnon taustatutkimusta. Oli tarkoitus pikkuhiljaa hankkia kaikki kattilat samaa sarjaa, ihan ulkonäkösyistä, mutta Fiskarssin All steel-sarjassa ei olekkaan litraista kattilaa.

Tähän pettymykseen on hyvä avata sitruunalonkero ja katsoa kuinka Tappara nuijii vaasalaiset.

Kultaa voit huuhtoa itse.

Olenkin laskenut niin, että reissussa tarvittava 400-500 litraa diiseliä kustannetaan juurikin kullanhuuhdonnan tuotolla.
Pitänee ehkä silti varautua rahallisesti.

Jos vaikka tuo kultanyssykkä sattuu hukkumaan matkalla. Kultaahan toi löydetään, varmasti!

Komee paatti, onko merikelpoinen?

Vois ajaa talveksi aina lämpöseen.

Tuo jos mikä on merikelpoinen.

Nallella on 44, tulee sillä kesäisin Suomeen.

Tuo jos mikä on merikelpoinen.

Nallella on 44, tulee sillä kesäisin Suomeen.
Ois kyllä komea, huhhuh. Voisi suoraan asua tuossa.

Jaahas, hintaakin vain 700 ke. Ehkä hieman halvempikin voisi itselle riittää.

Aina yllättää syväys isoissakin purkeissa. Tuossakin vain metrin luokkaa, joten pääsee kyllä käytännössä millasiin kivikkoihin vain.

Ihanko tosissasi meinaat että noin?

Sitäpä nyt pohtivat, onko kannattavaa kustantaa minulle koulutusta vai ei. Jos siis keksivät, mihin ammattiin olisin pystyvä ja olisiko siinä todellista mahdollisuutta työllistyä. Eniten rajoittanee se, että oikea käsi ei toimi. Tähän krooninen selkäkipu ja ne vaikeasti ennustettavat ja toistuvat "raskasta psykiatrista hoitoa" vaativat pikkujutut. Mieluiten lähtisin toki yliopistolle, mutta eivät taida kustantaa epämääräisiä akateemisia opintoja. Yliopistolla ei haittaisi, vaikka välillä viiraisikin pahasti: ei siellä erotu joukosta.

Muuten olen kyllä siis ihan terve ja työkykyinen :giggle:

Tuli käytyä katsomassa xxl:ssä suksitarjontaa. Lopulta tulin järkiini ja jätin ostamatta, kun ei tuota luntakaan ole. Ostaa sitten jos ajautuu seuduille missä on lunta:giggle:

Toissa viikon kun nautti pohjoisessa hyvällä porukalla lumesta ja auringosta niin tekihän tuo hyvää 👌 Toki palatessa korostui tämä etelän harmaus ja yksinäisyys, mutta tuollehan voi sentään tehdä jotain💪
Sama täällä. Olihan siellä ihan hyvät alennukset mutta kun lumet häviää tuosta hyvin pian niin taitaa jäädä vielä täksi talveksi hyllyyn. 200€ olis lähtenyt madsin karvapohjapaketti perinteiselle. Jos nyt murtomaasuksia edes meinasit.

Sitäpä nyt pohtivat, onko kannattavaa kustantaa minulle koulutusta vai ei. Jos siis keksivät, mihin ammattiin olisin pystyvä ja olisiko siinä todellista mahdollisuutta työllistyä. Eniten rajoittanee se, että oikea käsi ei toimi. Tähän krooninen selkäkipu ja ne vaikeasti ennustettavat ja toistuvat "raskasta psykiatrista hoitoa" vaativat pikkujutut. Mieluiten lähtisin toki yliopistolle, mutta eivät taida kustantaa epämääräisiä akateemisia opintoja. Yliopistolla ei haittaisi, vaikka välillä viiraisikin pahasti: ei siellä erotu joukosta.

Muuten olen kyllä siis ihan terve ja työkykyinen :giggle:
Menet vaikka lukeen Sosionomiksi, rutistat tollasen 3 vuoteen. Ahkerana tyttönä 2,5v? Ei rasita roppaa työt sitten.

Psykologit on sitten kaikki aivan hulluja joten sopisit niinku kala veteen. Toki se veisi sitten pitempään valmistua. Niin no siihen porukkaan taidat olla liian tervejärkinen.

Back
Ylös Bottom