Kylpylälomailua!Kajsnalla sportpäivä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kylpylälomailua!Kajsnalla sportpäivä
Tuli aika kalliiksi odotella kauppakeskuksessa.
Saattoihan siinä tulla jotai maksettavaa, jos kopeloi jotain asiatontaMitä ostit käsikopelolla?
Tää tuli kyllä ekana Mieleen.Saattoihan siinä tulla jotai maksettavaa, jos kopeloi jotain asiatontaettei tulisi poliisihommia.
Mitä ostit käsikopelolla?
Tää tuli kyllä ekana Mieleen.
Missähän sylvi
Varmaan taas pahanteossa

Vihreät. Ne lupaa, että on vihreä aina.Mulle kävis tää heti. Ketä pitää äänestää?
Minä teen B-lausunnot mahdollisimman sairaiksiLuen työterveyslääkärin kirjoittamaa B-lausuntoa. Herttinen sentään. Minähän olen ihan sairas ihminen![]()
Minä teen B-lausunnot mahdollisimman sairaiksi![]()
![]()
Luen työterveyslääkärin kirjoittamaa B-lausuntoa. Herttinen sentään. Minähän olen ihan sairas ihminen![]()

Pitää varmaan vilkaista tuo Logged in. Vaikuttaa katsomisen arvoiselle.
Kultaa voit huuhtoa itse.Pitää varmaan vilkaista tuo Logged in. Vaikuttaa katsomisen arvoiselle.
Perssuti kun on pitänyt haalia omaisuutta. Tuo voisi olla toinen tapa elää ja olisi 24/7 vapaa-aikaa. Myös, kun on jo tehnyt ne hankinnat, millä harrastaminen on suhteellisen kulutonta, niin voisi veneillä ja pyöräillä kivuttomasti joka suuntaan eikä opiskelut tai työt haittaisi syöden vapaa-aikaa nollille.
Tonni ja sata euroa lapaan kuukaudessa riittäisi vallan mainiosti rahojensa perään katsovalle immiselle. Tuosta sijoittaisikin vielä sen satasen ja kesällä keräilis marjoja myyntiin joista saa näkymätöntä tuloa joka ei leikkaa tukia.
edit
Eikun perhhana, ei siitä voi sijoittaa. Se kun leikkais tukia varmana myöhemmin. Pitäis sijoittaa johonkin, joka ei näy missään. Vaikka ostella kultaa kerran vuoteen hyllyn reunalle.
On kyllä metka systeemi, että itseensä kouluttava omistusasunnossa asuva saa huimat 250 e opintotukea. No toki asuntolainan koroista joku 70 pinnaa kelalta saa takas, mutta se nyt ei ole montaa euroa.
Ja kun ois työtön imminen joka ei saa mitään aikaan asuen vuokralla, niin sais 1100 euroa. On tässä hyvä ja toimiva yhteiskunta.
No mutta tämähän tuli ihan puskista.
Vai fyysisestikö tarkoitat?
Se kuulkaa eläkepaperi heilahtaa niin että ilmavirta käy. Tai kyllähän minä tähtään ammatilliseen uudelleenkoulutukseen, mutta ei kai minua kukaan palkkaa IRL On kyllä metka systeemi, että itseensä kouluttava omistusasunnossa asuva saa huimat 250 e opintotukea. No toki asuntolainan koroista joku 70 pinnaa kelalta saa takas, mutta se nyt ei ole montaa euroa.
Ja kun ois työtön imminen joka ei saa mitään aikaan asuen vuokralla, niin sais 1100 euroa. On tässä hyvä ja toimiva yhteiskunta.