Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mees ny siitä taas.

Mulla menee hermot niiden helvetin käppyröiden kanssa kun tajuan niistä ihan yhtä vähän kuin sika lihapullasta.
Ja tänään just töissä piti ottaa 15- kytkentäinen nauha. Enkä ole ikinä sellaista ottanut. Sain tuntea itseni jälleen idiootiksi, kun ei riitä että teoriassa osaa.

Joo ei tuo yhden kerran harjottelu ny paljoa viisaammaksi tehny. Oli kyllä kivan näköset käppyrät, mutta emmä niistä kauheesti mitää ymmärtäny, kun ei sen suuremmin opetettu tulkitsemaan.

Jos nyt jotain tuolla koulussa oon oppinu, niin sen, että oon ihan paska kaikessa enkä osaa mitään. Aivotoimintaki on ameeban tasolla.

Se oli EKG-päivä tänään koulussa. Joku määrittelemätön poikkeavuus siinä näkyi, mutta ei kuulemma mitää vaarallista.

Mutta! Tuli siinä mieleen, kun kone kysyy sukupuolta niin laitetaanko transihmisillä siihen syntymäsukupuoli vai se uusi? Vai onko sillä sukupuolen määrittelyllä mitään väliä? Entä sitten, jos ihminen määrittelee itsensä muunsukupuoliseksi ja sukupuoli pitää laittaa niin mitä sinne laitetaan?
Kyllä on hankalaa, kun nykyään pitää näitä tämmösiäkin pohtia.
Kurkkaa kumpi värkki löytyy. Helppo päätellä sen jälkeen.

Se oli EKG-päivä tänään koulussa. Joku määrittelemätön poikkeavuus siinä näkyi, mutta ei kuulemma mitää vaarallista.

Mutta! Tuli siinä mieleen, kun kone kysyy sukupuolta niin laitetaanko transihmisillä siihen syntymäsukupuoli vai se uusi? Vai onko sillä sukupuolen määrittelyllä mitään väliä? Entä sitten, jos ihminen määrittelee itsensä muunsukupuoliseksi ja sukupuoli pitää laittaa niin mitä sinne laitetaan?

Eikai niissä määritellä sukupuolta tai missä on ne 28. muuta sukupuolta?

Mä luulen, että pitäis laittaa se, minkä henkilötunnus määrittelee. Eli jos ei ole saanut uutta henkilötunnusta ja korjannut sukupuoltaan, niin se syntymäsukupuoli. Sanoisin. :unsure:

Mä luulen, että pitäis laittaa se, minkä henkilötunnus määrittelee. Eli jos ei ole saanut uutta henkilötunnusta ja korjannut sukupuoltaan, niin se syntymäsukupuoli. Sanoisin. :unsure:
Sanoisin, että. Vaikka tädillä olisi munat, jälkiasennuksena, niin sydän on edelleen sen tädin ja koneelle ilmoittaisin tätinä.

Mun mielestä se millaisena ihminen syntyy on sen sukupuoli koska silloin ulkoiset vaikutteet ei ole muokanneet minäkuvaa.

En tiedä mihin nyky ekg-koneet perustaa ulos työntämänsä tiedot, mutta sehän työntää joka ihmiselle tiedot mitä kaikkea on viturallaan. Normaalia ekg:tä koneiden mukaan ei ole oikeastaan koskaan. Mutta veikkaan sen sukupuoli nappulan vaikuttavan johonkin arvoihin mihin se vehje mittauksiaan vertaa.

ehkä

Eli kertoisin koneelle sydämen sukupuolen.

Mitäs sitä söisi. Olen onnistunut vajaan pari viikkoa syömään suht järkevästi. Eipä silti taida ruho olla yhtään sen enempää esittelykunnossa. Läski mikä läski.

Mitäs sitä söisi. Olen onnistunut vajaan pari viikkoa syömään suht järkevästi. Eipä silti taida ruho olla yhtään sen enempää esittelykunnossa. Läski mikä läski.

Valkoista kalaa ja riisiä. Kivan kevyt olo tulee, kokeilin illalliseksi. Piti tosin syödä jäätelö ennen treeniä että jaksaa. Ja tonnikalaa ja nuudelia sen jälkeen. Ja mahdollisesti vielä lisää jäätelöä.

Back
Ylös Bottom