Deleted member 43228
Näinhän se helposti menee. Nyt tosin oli jo valmiiksi paloteltu, ei voinut huijata itseään.Pellillinen=Pala?
Pannarin palatkin niin perhanan pieniä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinhän se helposti menee. Nyt tosin oli jo valmiiksi paloteltu, ei voinut huijata itseään.Pellillinen=Pala?
On vaiheessa musta riippumattomista syistä. Kauppa toimii kyllä ja muutama tilaus tullut jo, mutta en viitsisi mainostaa ennenkuin päämies on saanut siirrettyä kaikki loputkin tuotteet sinne.Sulla on vielä se vaiheessa? Mulla aukeaa tässä kuussa oma uusi juttu joka on puhdas nettikauppa niin vähän jänskättää.
Mutta jos se työllistää sinut niin silloinhan on vapaus olla missä tahansa, parhaillaan vaikka ulkomailla kun Suomessa on jo nyt tosi paljon tarjontaa varastopalveluista jotka hoitaa aivan kaiken tavaran vastaanotosta pakkaamiseen ja lähettämiseen. Alkuun toki ne yleensä kaikki hoitaa itse.
Olisi ollut kiva saada pari tonnia lisää bruttopalkkaa.
Minusta olisi kiva saada pääpotti ensi perjantain eurojaskasta.
Perinteiset on parhaita.Kuka perkele on keksiny laittaa suklaakeksin sisään salmiakkia? Saunan taakse kuuluisi. Eihän näillä fasupaloilla tee mitään muuta kuin hieroo itseensä...![]()
Toisaalta voisihan sitä voitollakin rahoittaa elämäänsä ja pistää rahaa sijoituksiin ja hankkeisiin, harrastuksiin jne.Eilen juur mietin, että jos edes lottaisin ja vielä voittaisin, niin katoaisiko elämästä tekemisen ilo.
Parempi olla lottoamatta. Tulee tehtyä kaikkea.
vahva samaMinusta olisi kiva saada pääpotti ensi perjantain eurojaskasta.
Kuka perkele on keksiny laittaa suklaakeksin sisään salmiakkia? Saunan taakse kuuluisi. Eihän näillä fasupaloilla tee mitään muuta kuin hieroo itseensä...![]()
Jos laittaa vaan sitten sitä pyytäneille, ei yleisesti...Voisitko sä laittaa videota siitä ku hierot ittees niitä fasupaloja?
Porvoo-Loviisa-akseli voisi olla kiva paikka asua.
Mulle sopii kyllä rauhallinen ja maaseutumainen ympäristö missä hermo lepää.Muutaman kuukauden kokemuksen perusteella Porvoo on kyllä kiva. Rauhallista, maaseutumaista, kaupat ja riittävät palvelut silti lähellä ja Helsinkiin pääsee hetkessä. Ja itse kaupunki, varsinkin vanha Porvoo, on itsessään viihtyisä ja kiva kierrellä. Suhde asuntojen hintojen, palveluiden ja kulkuyhteyksien välillä on hiton hyvä.
Tämä näin pystyynkuolleen keski-ikäisen mielipiteenä, nuorempi ja viriilimpi väki saattaa tietysti keksiä "rauhallisuudelle" ja "maaseutumaisuudelle" synonyymejä, jotka eivät ole sävyltään läheskään yhtä positiivisia.
Kun olet myös kokoaikainen työntekijä, niin oletko perustanut yrityksen vai pyöritätkö tuota jonkun laskutuspalvelun kautta?No kun saan mun nettikaupat rakennettua ja markkinoitua ihmisten tietoisuuteen niin josko voisi jäädä kotiin tekemään töitä.

Jos laittaa vaan sitten sitä pyytäneille, ei yleisesti...
Mulla on toiminimi, hoidan itse kaikki talouden jutut. Mutta mulla on tässä muitakin auttamassa perhepiirissä niin ei tarvitse itse tehdä kaikkea. Onhan se raskasta, mulla on ollut 10 vuotta sitten myös nettikauppa oman työn ohella.Kun olet myös kokoaikainen työntekijä, niin oletko perustanut yrityksen vai pyöritätkö tuota jonkun laskutuspalvelun kautta?
Oma nettiprojekti joutui hyllylle, koska päätoimessa on ollut sen verran muutoksia, että on pitänyt vähän rauhoittaa oman jaksamisen varmistamiseksi. Kiva kyllä lukea muiden samanlaisia suunnitelmia.![]()
Hmm, mielenkiintoinen ajattelutapa.Eilen juur mietin, että jos edes lottaisin ja vielä voittaisin, niin katoaisiko elämästä tekemisen ilo.
Parempi olla lottoamatta. Tulee tehtyä kaikkea.