Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi miksi mä nyt kuvittelen TJJ:tä hieromassa itseään fasupaloilla. :unsure:😳

Screenshot_20200205-071024_QuickPic.webp

FB_IMG_1504457996862.webp

Kuka perkele on keksiny laittaa suklaakeksin sisään salmiakkia? Saunan taakse kuuluisi. Eihän näillä fasupaloilla tee mitään muuta kuin hieroo itseensä... :cry:

Mua tekis mieli vaihtaa työpaikkaa. Haluaisin saada pari sataa lisää palkkaa käteen.
Kutkuttaa ajatus laittaa talo myyntiin ja muuttaa jonnekin uudelle paikkakunnalle. Tai ulkomaille. Löytyisiköhän Kroatiasta töitä.

Mua tekis mieli vaihtaa työpaikkaa. Haluaisin saada pari sataa lisää palkkaa käteen.
Kutkuttaa ajatus laittaa talo myyntiin ja muuttaa jonnekin uudelle paikkakunnalle. Tai ulkomaille. Löytyisiköhän Kroatiasta töitä.
Nyt tekis taas mieli sanoa jotain :sneaky:

Tämä. Harmi kun YT-mustapekka ei osunut kohdalle, olisi ollut hyvä syy aktivoitua tosissaan. Kävin toki muutamassa haastattelussa, mutta 80 prossaa oli apinahommia ja loppuihin kilpailin aika helvetin kovien tyyppien kanssa. Olisi ollut kiva saada pari tonnia lisää bruttopalkkaa. Nyt tämä nykyinen firma sai myytyä jotakin niin hommia on taas ainakin kymmeneksi vuodeksi. Ensimmäinen tarjous annettu tuosta kaupasta annettu joskus 13 vuotta sitten.

Mutta asiaan. Oli kiva aloittaa aamu oksentelemalla limaa irti kurkusta. Onneksi kaikki lähti suihkussa ettei tarvinnut alkaa raapimaan irti hammasharjasta.

käykö Espanja?

^ Kanaria olisi kiva, mutta byrokratia tuossa maassa taitaa olla ihan perseestä ja muutenkin mikään ei toimi.

Luulen että tuolla Espanjassa eläisi yhtä lailla kädestä suuhun niinkuin täällä Suomessa.
No kun saan mun nettikaupat rakennettua ja markkinoitua ihmisten tietoisuuteen niin josko voisi jäädä kotiin tekemään töitä.

Tampere, Turku tai sitten joku Porvoo-Loviisa-akseli voisi olla kiva paikka asua.

Luulen että tuolla Espanjassa eläisi yhtä lailla kädestä suuhun niinkuin täällä Suomessa.
No kun saan mun nettikaupat rakennettua ja markkinoitua ihmisten tietoisuuteen niin josko voisi jäädä kotiin tekemään töitä.

Tampere, Turku tai sitten joku Porvoo-Loviisa-akseli voisi olla kiva paikka asua.
Sulla on vielä se vaiheessa? Mulla aukeaa tässä kuussa oma uusi juttu joka on puhdas nettikauppa niin vähän jänskättää.
Mutta jos se työllistää sinut niin silloinhan on vapaus olla missä tahansa, parhaillaan vaikka ulkomailla kun Suomessa on jo nyt tosi paljon tarjontaa varastopalveluista jotka hoitaa aivan kaiken tavaran vastaanotosta pakkaamiseen ja lähettämiseen. Alkuun toki ne yleensä kaikki hoitaa itse.

Back
Ylös Bottom