Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aina kun näkee että Finnlady viimeksi kirjoitellut niin tulee mieleen "olisikohan se laittanut taas jonkin kuvan", eikös sulla näitä MM voittojen juhlintaa ollut ilmoilla? Millos isoja arvokisoja on taas tulossa...

Maistoitko erikoisuuksia vai ihan perussettiä?Uhmasin kohtaloa ja korona-virusta käymällä imaisemassa kapeisiin kasvoihin hieman kiinalaista. Siis ruokaa.
No ihan buffapöydän setillä mentiin. Ei erikoisuuksia:Maistoitko erikoisuuksia vai ihan perussettiä?
Taisi olla @Alicia jonka suosikkiannos kiinalaisessa oli pulun kannukset
Kohta kakkua sillä tsing tsing yksi vuosirengas vyötärölle lisää![]()
Aina kun näkee että Finnlady viimeksi kirjoitellut niin tulee mieleen "olisikohan se laittanut taas jonkin kuvan", eikös sulla näitä MM voittojen juhlintaa ollut ilmoilla? Millos isoja arvokisoja on taas tulossa...
Mulla on ne tallessa kaikki + privana saadut. Voin käydä kauppaa materiaalista!
Muillekin tiedoksi!
No me varmaan voidaan sopia siitä korvauspuolesta jotain.Mulla on sitten tekijänoikeus, onhan ne taidetta - joten mulle kuuluu myös osuus myynnistä.
Mulla on sitten tekijänoikeus, onhan ne taidetta - joten mulle kuuluu myös osuus myynnistä.
Juu, mä hoidan tästä eteenpäin. Katsotaan tuleeko tarjous josta ei voi kieltäytyä...Tästä ei kerrottu maksaessa. Ehdin jo rahat laittaa. Sovitte loput keskenään, mä en halua olla mukana jatkokeskusteluissa.
Gripen-hävittäjä ei voi tänään lentää Suomessa – syynä pilvet ja sää

Olympiakullista voisin paljastella. Riittävän harvinainen tapahtuma.

Kannatetaan!@Poppis sais ensin kyllä vähän esitellä vesirajaa.