Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tiedä miten tänne lisätään kuvia jotka ei oo netissä valmiina :nolo:
Mulla on usein sellainen ns tennnishame. Eli alla on alushousut ja lyhyen lyhyt hame.
Jos puhelimella selaat niin sen saa samantien otettua ja lisättyä.
Mutta en suosittele, minä ainakin haluan säilyttää mielenrauhan :)

Mulla oli joskus mustangi niin kyllähän se joka ainoa kerta sykähdytti itseä kun lähti risteyksestä reippaammin. Jotenkin vaan äijempää kun auto puhuu ameriikkaa.

hehe, soditaan vain hyvänsään aikaan

Gripen-hävittäjä ei voi tänään lentää Suomessa – syynä pilvet ja sää

Nooh, samaa ongelmaa se nykyisillä vehkeillä on. Turha riskeerata, kun ei oo pakko.

Pilvien päällä paistaa kyllä aurinko. Aina.

Bumbleriden suomen maahantuoja on lopettanut, eikä sitä kamaa saa mistään. Tilasin vaunukoppaan sadesuojan virulaiselta kaupalta. Maksoinkin heti. Sitten odotellaan.

Itse asiassa tuo kiihdyttäminen on niin mun juttu että oon miettinyt että pitäisi ottaa selvää noista kiihdytyskilpailuista, saisinko omasta pyörästä tehtyä kiihdytyspyörän.

Oot kyllä melkonen pakkaus flikaks, mersuja ja bemareita täysiä ja moottoripyöriä vielä lujempaa ja siihen budolajeja ja salia päälle. Ja tennishameessa. Awesome! :-)

Aina kun näkee että Finnlady viimeksi kirjoitellut niin tulee mieleen "olisikohan se laittanut taas jonkin kuvan" :nolo: , eikös sulla näitä MM voittojen juhlintaa ollut ilmoilla? Millos isoja arvokisoja on taas tulossa...
Mulla on ne tallessa kaikki + privana saadut. Voin käydä kauppaa materiaalista!
Muillekin tiedoksi!

Back
Ylös Bottom