Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onko @Heatseeker tietoinen kuka on ykkösaamun vieraana

valitettavasti Minulla soi pakanametalli -30.0 dB niin en voi kuunnella mitä setä sanoo

Mulla ollut kanssa pohdintana meniskö jumpalle vai nöy, alkossa käyn tänään hakemassa kuohuvaa. Ihan vain siksi kun ei noita naisia taida saada jos ne on selvinpäin :)

Taisin täällä joskus mainita, että jalat ihan solmussa treenin jälkeen eikä millään palaudu. En ole kyseisen treenin jälkeen käynytkään salilla. 🙃

Nyt latasin puolustusvoimien mars mars sovelluksen ja katson minkälaista ohjelmaa sieltä löytyisi toteutettavaksi.

Siinä näkee että myös oikeasti tärkeä ihminen ei ole niin kiireinen etteikö ehtisi silloin tällöin puhumaan telkkaan.

Nyt saakeli! Pitäskö mennä ostoksille.
Aika räyhee peli.

Kattelin taas yks päivä Oshkosh tarjontaa tällä mantereella mutta heikkoa on. Briteissä pari ja Hollannissa yksi.

Olis se vaan hieno. Ja Detroit Dieselin 500hv motti. Voi veljet.

Eikä puutu kuin rahat.

En keksinyt riittävän hyvää syytä olla menemättä. Joten #päätöntämenoa gymillä.

Screenshot_20200125-111958_QuickPic.webp

Se on justiinsa näin. Ja sama tissien ja pimppien kanssa.

Näin unta ainakin ahmasta, jota yritin löytää pimeällä pihalla. Lisäksi näin unta Jyväskylän keskussairaalasta.

Mä näin unta, että olin salilla alasti :unsure: olin opiskelukavereideni kanssa ja muistan valittaneeni kuinka mulla on kuuma.

Noh, me tietotekniikan tytöt harvemmin ollaankaan nyt raivoheteroita. :whistle:

@Joxuz

DSC-1159.jpg

Liha on ainakin ihan kuranttia.

Nyt ne on mausteliemessä.
Näkyy yleinen suositus olevan 1vrk.
Ajattelin kyllä että olisin tyrkännyt lihat uuniin tänään illalla, saavat olla sitten yön yli... Mutta ehtiikö marinoitua?

@Joxuz

DSC-1159.jpg

Liha on ainakin ihan kuranttia.

Nyt ne on mausteliemessä.
Näkyy yleinen suositus olevan 1vrk.
Ajattelin kyllä että olisin tyrkännyt lihat uuniin tänään illalla, saavat olla sitten yön yli... Mutta ehtiikö marinoitua?
Suurin maku jää kuitenkin siihen pintaan ja kuinka paljon loppujen lopuksi muuten liha imee mausteita itseensä? Suola varmaan imeytyy ja lisää säilyvyyttä ainakin näin maalaisjärjellä ajateltuna.

Back
Ylös Bottom