Vai olisiko ne tässä tapauksessa Porsche-munkkeja?Negative.
Otat kahvin ja pari possumunkkia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai olisiko ne tässä tapauksessa Porsche-munkkeja?Negative.
Otat kahvin ja pari possumunkkia.
Jos tämä on tv-ohjelma niin en.onko @Heatseeker tietoinen kuka on ykkösaamun vieraana
valitettavasti Minulla soi pakanametalli -30.0 dB niin en voi kuunnella mitä setä sanoo
Mulla ollut kanssa pohdintana meniskö jumpalle vai nöy, alkossa käyn tänään hakemassa kuohuvaa. Ihan vain siksi kun ei noita naisia taida saada jos ne on selvinpäin![]()
Aika räyhee peli.Nyt saakeli! Pitäskö mennä ostoksille.
![]()
Scania SBAT 111 kuorma-autot, 1978 - Nettikone
Nyt myynnissä kuorma-autot Scania sbat 111 - Alajärvi, Etelä-Pohjanmaa. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot.www.nettikone.com
Missä tasa-arvo?
Se on justiinsa näin. Ja sama tissien ja pimppien kanssa.
Näin unta ainakin ahmasta, jota yritin löytää pimeällä pihalla. Lisäksi näin unta Jyväskylän keskussairaalasta.
Uni on tietysti hyvä alku. Sitten, kun siellä simpukankuoret kolisee yhteen, tulee hyvät pisteet!Mä näin unta, että olin salilla alastiolin opiskelukavereideni kanssa ja muistan valittaneeni kuinka mulla on kuuma.
Noh, me tietotekniikan tytöt harvemmin ollaankaan nyt raivoheteroita.![]()
ni on tietysti hyvä alku. Sitten, kun siellä simpukankuoret kolisee yhteen, tulee hyvät pisteet!![]()
Suurin maku jää kuitenkin siihen pintaan ja kuinka paljon loppujen lopuksi muuten liha imee mausteita itseensä? Suola varmaan imeytyy ja lisää säilyvyyttä ainakin näin maalaisjärjellä ajateltuna.@Joxuz
![]()
Liha on ainakin ihan kuranttia.
Nyt ne on mausteliemessä.
Näkyy yleinen suositus olevan 1vrk.
Ajattelin kyllä että olisin tyrkännyt lihat uuniin tänään illalla, saavat olla sitten yön yli... Mutta ehtiikö marinoitua?