Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

miksi niistä ei ole reklamoitu heti, tutkittu ja korjattu? Vaikka myyjä ei korjaisi eikä myyjälle edes kuulu niin pitäähän asukkaan itse hoitaa oma omaisuus kuntoon ja estää lisävahinkojen syntyminen eikä vaan olla sormi perseessä niin kuin lämmimnvesivaraajan kanssa joka ei ole toiminut moneen vuoteen.
Nimenomaan. Vuosia lämmitetty tiskivesi vedenkeittimellä. Ei voi käsittää...

Rakennettu 2011, kaupat ilmeisesti öbaut heti, ja käräjille jo 2017. 🤔

Ei vain voi ymmärtää näitä ostajia.

Ehkä se tilanteen selvittely, neuvotteluyritykset ja lakikysymysten selvittely niin pitkälle, että käräjille voi ja uskaltaa lähteä, ottavat kuitenkin aikansa eikä tuo siihen nähden kuulosta mitenkään mahdottomalta viiveeltä. Voisin myös kuvitella, että muutto muualle tai vikojen korjaaminen omaan piikkiin heti ovat jo taloudellisestikin mahdottomia vaihtoehtoja, kun on juuri oletettavasti otettu reilu laina ehjää taloa varten, jolloin vaihtoehdoksi jää vain kärvistellä ja yrittää selvitä, kunnes asian saa eteenpäin.

Toki omakotitalossa asuminen vaatii pientä teknistä ymmärrystä ja aktiivisuutta, mutta vaikka kuinka olisi kädetön naispariskunta, niin ei kai nyt uutta ja asianmukaisesti rakennettua taloa voi parissa vuodessa saada homeeseen ja kaikkea paskaksi, jollei siellä ole rellestetty kuin jossain huumeluolassa? Ei ainakaan minun mielestäni pitäisi voida.

Tällä viikolla olisi ilta, ilta, aamu, vp, vp, ilta, ilta. Näillä mennään!

En tiedä miksi laitoin aamuksi kellon soimaan, olisin vaan nukkunut, mutta eipä sitä enää viitsi nukkua.

Yllättävän nopeasti tuo kiulu kyllä ottaa korkeutta. Ainakin kun vauhtiin pääsee, se vaatii tietysti jonkun matkaa kiitorataa.

Työmotivaatiota paremmaksi parin pankkipuhelun jälkeen. Oliko se sillain, että alle miljuunan henk.koht.velkoja ei lasketa?

Melkoiset on vaatimukset, onnea etsintöihin. :D

Eihän tuossa nyt mitään kovin ihmeellisiä vaatimuksia ole, tai siis että tuollaisia miehiä nyt on olemassa ihan pilvinpimein.

Työmotivaatiota paremmaksi parin pankkipuhelun jälkeen. Oliko se sillain, että alle miljuunan henk.koht.velkoja ei lasketa?
Eihän tuossa nyt mitään kovin ihmeellisiä vaatimuksia ole, tai siis että tuollaisia miehiä nyt on olemassa ihan pilvinpimein.
Sanoin joskus että mä lopetan työnteon kun on 10 miljoonaa, enää puuttuu 11 miljoonaa.
Tosin tässä on kyllä ehtinyt rahayksikkökin vaihtumaan välissä niin meni ihan uudelle tasolle jo silloin.

Sanoin joskus että mä lopetan työnteon kun on 10 miljoonaa, enää puuttuu 11 miljoonaa.
Tosin tässä on kyllä ehtinyt rahayksikkökin vaihtumaan välissä niin meni ihan uudelle tasolle jo silloin.

Noniin! Täysillä päätyyn siis. Hanat auki vielä ennenkuin lainankaton kaltaiset typeryydet tulee tielle.

Ei mulla onneksi ole tuollaisia velkoja, on sitä joskus ollut mutta ei silloinkaan miljoonaluokassa.
Tavallinen ihminen ei isommin vaurastu ilman velkavipua tavallista työtä tekemällä tai sitten pitää olla melkoisen nuuka ja osata sijoittaa oikeisiin osakekohteisiin tai vastaavaan missä ei tarvitse isoa kertasijoitusta.

Jalat alkaa olla jokseenkin tohjona. Nyt pari lepopäivää juoksentelusta. Ti tai ke salille. To juoksemaan.
Salille pohdiskelin alustavasti nelijakoista. Jos sais vaikka kyykyn, penkin ja maven edes vähäisissä määrin treeniin mukaan. Kyllä tämä tästä!

Jalat alkaa olla jokseenkin tohjona. Nyt pari lepopäivää juoksentelusta. Ti tai ke salille. To juoksemaan.
Salille pohdiskelin alustavasti nelijakoista. Jos sais vaikka kyykyn, penkin ja maven edes vähäisissä määrin treeniin mukaan. Kyllä tämä tästä!
Mun on ollut pakko pitää useampi päivä taukoa kun jalat ei vaan palaudu.
Voisikin kohta lähteä kävellen palauttavana hakemaan palauttavat kun tilasin niitä ja tuli just saapumisilmoitus.

Mä vaihdoin hetkeksi ihan vaan kaksijakoiseen perustekemiseen. Alle tunnin kertatreeni, joten kynnys lähteä on tosi matala, kun ei mene turhaan hinkuttamiseksi. Virkistävää.

screenshot_20190612_110957.jpg

Tämmöinen aateekooepäihminen kun koskee puuntyöstökaluihin niin heti on sormet auki. Tänään en ala harjoittelemaan sormilukkoa.

Tämmöinen aateekooepäihminen kun koskee puuntyöstökaluihin niin heti on sormet auki. Tänään en ala harjoittelemaan sormilukkoa.
Ammattilainen tunnistaa siitä että pystyy sormillakin laskemaan murtolukuja.
Varmin tie vekkeihin on huonot ja tylsät välineet.

Back
Ylös Bottom