Deleted member 43228
Polttokennot ja niitä valmistavat myös aika nosteessa.
Pitänee huomenna tehdä hankintoja.
Edit, korjaan tänään.
Pitänee huomenna tehdä hankintoja.
Edit, korjaan tänään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimenomaan. Vuosia lämmitetty tiskivesi vedenkeittimellä. Ei voi käsittää...miksi niistä ei ole reklamoitu heti, tutkittu ja korjattu? Vaikka myyjä ei korjaisi eikä myyjälle edes kuulu niin pitäähän asukkaan itse hoitaa oma omaisuus kuntoon ja estää lisävahinkojen syntyminen eikä vaan olla sormi perseessä niin kuin lämmimnvesivaraajan kanssa joka ei ole toiminut moneen vuoteen.
Rakennettu 2011, kaupat ilmeisesti öbaut heti, ja käräjille jo 2017.
Ei vain voi ymmärtää näitä ostajia.
Melkoiset on vaatimukset, onnea etsintöihin. :D
![]()
Nuoret iloiset naiset pudottivat taksiin yksityiskohtaisen Tinder-listan – kuski-Kimmo löysi itsensä väärältä puolelta
Mies saa olla simppeli, mutta ei yksinkertainen.www.is.fi
Sanoin joskus että mä lopetan työnteon kun on 10 miljoonaa, enää puuttuu 11 miljoonaa.Työmotivaatiota paremmaksi parin pankkipuhelun jälkeen. Oliko se sillain, että alle miljuunan henk.koht.velkoja ei lasketa?
Eihän tuossa nyt mitään kovin ihmeellisiä vaatimuksia ole, tai siis että tuollaisia miehiä nyt on olemassa ihan pilvinpimein.
Sanoin joskus että mä lopetan työnteon kun on 10 miljoonaa, enää puuttuu 11 miljoonaa.
Tosin tässä on kyllä ehtinyt rahayksikkökin vaihtumaan välissä niin meni ihan uudelle tasolle jo silloin.
Mun on ollut pakko pitää useampi päivä taukoa kun jalat ei vaan palaudu.Jalat alkaa olla jokseenkin tohjona. Nyt pari lepopäivää juoksentelusta. Ti tai ke salille. To juoksemaan.
Salille pohdiskelin alustavasti nelijakoista. Jos sais vaikka kyykyn, penkin ja maven edes vähäisissä määrin treeniin mukaan. Kyllä tämä tästä!
Ammattilainen tunnistaa siitä että pystyy sormillakin laskemaan murtolukuja.Tämmöinen aateekooepäihminen kun koskee puuntyöstökaluihin niin heti on sormet auki. Tänään en ala harjoittelemaan sormilukkoa.
Ammattilainen tunnistaa siitä että pystyy sormillakin laskemaan murtolukuja.
Varmin tie vekkeihin on huonot ja tylsät välineet.