Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerkesin jo kävästä salilla juoksemassa 30 min, vartti keskivartaloa.Hae vähän herkkuja lähipuodista. Kukaan ei saa tietää, eikä kaloreita lasketa kun ei ole kotona.
Icebugeilla on ihan jees juosta jäällä![]()
Kerkesin jo kävästä salilla juoksemassa 30 min, vartti keskivartaloa.
Nyt ei jaksa enää kauppaan. Pari suklaatia löytyi laukusta.
kaikki vitamiinit mitä iminen tarvitsee
e. meijjerivoi ja jauheliha ei näy kuvassa
katso liitettä 215460
Mulla jäänyt kokemukset Olvista 90-luvun puolelle jolloin se maistui ihan vesilitkulle, kerran menetettyä asiakasta on näköjään vaikea saada takaisin.Jälleen osingot edellä. mr. V. tietää prioriteetit![]()
Kajsna tyhjentää vielä minibaarin suklaat, sipsit ja alkomahoolipitoiset juomatMutta nyt on olkapään reponointi hallussa, niin saa vähän irroitella
![]()
Ei ole pakastimen täyttö sujunut toivotulla tavalla. Yritystä kuitenkin ollut.Nyt mä tiedän mitä kaisla tekee pk-seudulla, käy täyttämässä pakastimen.
![]()
HS Helsinki | Meilahdessa on pakastin täynnä jäätynyttä ulostetta: 80 asteen pakkasessa piilee toivo ratkaista kaikkien suolisto-ongelmat
Reetta Satokarin tutkimusryhmällä on kaksi tavoitetta: tehdä ulosteensiirroista helpompia ja löytää bakteericocktailit, jotka voisivat korvata kakan. Siinä heillä on apunaan ”kakkapankki”.www.is.fi
Eiiii. Laitan kortit laatikkoon, livahdan karkuun ja syytän kaveria minibaarin tyhjentymisestä.Uloskirjautuessa "kaks kertaa minibaari, ei pähkinöitä"
Ei mitää tommosia. Asiallisesti."kaveria" jahas... sellainen "työ"reissu.
hihhiihii
No voihan X minkä teki.
Ensin pitää varoittaa ja antaa mahdollisuus muuttaa toimintaansa oli teko melkeen mitä tahansa. Siinä on joku hyväuskoinen uuvatti ostettu muutamalla tonnilla hiljaiseksi vaikka olisi saanut vuoden liksan helpolla jos ei olisi suostunut.
![]()
Levykauppa Äx päätti uusnatsitapahtumissa esiintyneessä bändissä soittavan työntekijänsä työsuhteen ja joutui arvostelun kohteeksi: ”Tiedän, että olemme tehneet oikein”
Suomen suurimman levykauppaketjun toimitusjohtajan Jyri Lipposen mukaan islaminvastaista musiikkia tekevässä ja uusnatsitapahtumissa esiintyvässä bändissä esiintyminen ei ole Levykauppa Äxän arvojen mukaista.www.hs.fi
Ei oltu annettu varoitusta ja jännä että yritys myy samanlaista tuotetta kuin työntekijä tuottaa taiteilijana antaa potkut.Olihan sille annettu mahdollisuus irtisanoutua rasismista ja käyty keskusteluja, mutta ei ollut tätä halunnut tehdä. Niin mä ainakin ymmärsin tuosta jutusta.
Mulla jäänyt kokemukset Olvista 90-luvun puolelle jolloin se maistui ihan vesilitkulle, kerran menetettyä asiakasta on näköjään vaikea saada takaisin.
Ei oltu annettu varoitusta ja jännä että yritys myy samanlaista tuotetta kuin työntekijä tuottaa taiteilijana antaa potkut.
Nyt niiden pitäs perata aika perkeleesti tavaraa myynnistä.