Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Icebugeilla
Juu, hyvin on ollu pitoja

DSC-1081.jpg

Hae vähän herkkuja lähipuodista. Kukaan ei saa tietää, eikä kaloreita lasketa kun ei ole kotona.
Kerkesin jo kävästä salilla juoksemassa 30 min, vartti keskivartaloa.
Nyt ei jaksa enää kauppaan. Pari suklaatia löytyi laukusta.

Viimeksi muokattu:
Nyt mä tiedän mitä kaisla tekee pk-seudulla, käy täyttämässä pakastimen.
Ei ole pakastimen täyttö sujunut toivotulla tavalla. Yritystä kuitenkin ollut.
Uloskirjautuessa "kaks kertaa minibaari, ei pähkinöitä"
Eiiii. Laitan kortit laatikkoon, livahdan karkuun ja syytän kaveria minibaarin tyhjentymisestä.

No voihan X minkä teki.
Ensin pitää varoittaa ja antaa mahdollisuus muuttaa toimintaansa oli teko melkeen mitä tahansa. Siinä on joku hyväuskoinen uuvatti ostettu muutamalla tonnilla hiljaiseksi vaikka olisi saanut vuoden liksan helpolla jos ei olisi suostunut.

No voihan X minkä teki.
Ensin pitää varoittaa ja antaa mahdollisuus muuttaa toimintaansa oli teko melkeen mitä tahansa. Siinä on joku hyväuskoinen uuvatti ostettu muutamalla tonnilla hiljaiseksi vaikka olisi saanut vuoden liksan helpolla jos ei olisi suostunut.

Olihan sille annettu mahdollisuus irtisanoutua rasismista ja käyty keskusteluja, mutta ei ollut tätä halunnut tehdä. Niin mä ainakin ymmärsin tuosta jutusta.

Olihan sille annettu mahdollisuus irtisanoutua rasismista ja käyty keskusteluja, mutta ei ollut tätä halunnut tehdä. Niin mä ainakin ymmärsin tuosta jutusta.
Ei oltu annettu varoitusta ja jännä että yritys myy samanlaista tuotetta kuin työntekijä tuottaa taiteilijana antaa potkut.
Nyt niiden pitäs perata aika perkeleesti tavaraa myynnistä.
E: Tyypillinen housuunpaskomisreaktio.
Olisi vain ilmoitettu KYSYTTÄESSÄ että työntekijät kanssa keskustellaan asiasta ja mahdollisista jatkotoimenpiteistä.
Ketään ei asia olisi kiinnostanut jos siihen ei olisi sen kummemmin reagoitu mutta nyt saa korkeintaan negatiivista julkisuutta, tosin tuollaiselle marginaalibisnekselle on ihan sama mitä se julkisuus on kun se vain lisää sitä.
Mutta väitän että tämä ituhippiosasto ei osta tuolta mitään vaan se on VHM joka rahan tuonne kassaan tuo, nämä asiakkaat nyt pääsääntöisesti vain hymähtää kaikille tähän keissiin liittyville otsikoille niin jos jotain tapahtuu niin on ehkä +-0

Siksi toisekseen kaveri oli sanonut ettei pyytele omaa taidettaan anteeksi, joku Petelius pyytelee esiintyvää taidettaan anteeksi vuosikymmenten jälkeen housut kintuissa vaikka ei olisi edes syytä ja sitä pidetään lähinnä pellenä siitä hyvästä.

Viimeksi muokattu:
Mulla jäänyt kokemukset Olvista 90-luvun puolelle jolloin se maistui ihan vesilitkulle, kerran menetettyä asiakasta on näköjään vaikea saada takaisin.

kokeile tehdä pörssikauppoja, jos rupeasisi teillekkin maistumaan

pyynikin tuotteiden nauttiminen on kyllä jäänyt liian vähälle, toisaalta: eivät maksa motivoivaa osinkoa

Ei oltu annettu varoitusta ja jännä että yritys myy samanlaista tuotetta kuin työntekijä tuottaa taiteilijana antaa potkut.
Nyt niiden pitäs perata aika perkeleesti tavaraa myynnistä.

Miten niin? Eihän tuossa black metalia tuomita musiikkityylinä, vaan luultavasti niitä bändin sanoituksia ja sitä kautta rasistista ajatusmaailmaa. Vaikea tosin sanoa kuinka rasistisia sanoituksia ko. bändillä on, mutta ei kaikessa black metalissa ne sanoitukset kuitenkaa aiva mitään kauheaa sodan julistusta jotain tiettyä uskontoa tai kansanryhmää kohtaan oo. Tai mistä minä tiedän, siitä on niin pitkä aika, kun oon semmosta musiikkia kuunnellut.

Back
Ylös Bottom