Aika pihalla saa olla, jos ei tiedä, että se on kryptoniitti. Tä.... KRYPTONIN kemiallinen merkki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika pihalla saa olla, jos ei tiedä, että se on kryptoniitti. Tä.... KRYPTONIN kemiallinen merkki.
Hölmö! Se on Pebelius!Aika pihalla saa olla, jos ei tiedä, että se on kryptoniitti. Tä.
Niin sitä pitääHei ku täällä on Seinäjoelta tyyppejä niin ajattelin ilmoittaa, että minä tahdon Provinssirockiin ja aion olla kännissä kuin käki kolme päivää! Saimme tämän huippuidean ystäväni kanssa, nyt pohdimme erilaisia majoitus- ja logistiikkaratkaisuja.
Nyt kun ehdotan jotakin, niin se oikeesti menee käytäntöön ja duunilla voi oikeasti vaikuttaa johonkin. Se antaa vähän takaisin.
Paha.
Hei ku täällä on Seinäjoelta tyyppejä niin ajattelin ilmoittaa, että minä tahdon Provinssirockiin ja aion olla kännissä kuin käki kolme päivää! Saimme tämän huippuidean ystäväni kanssa, nyt pohdimme erilaisia majoitus- ja logistiikkaratkaisuja.
^ joo. Noiden aikana oppi pelaamaan bilistä.
Hei ku täällä on Seinäjoelta tyyppejä niin ajattelin ilmoittaa, että minä tahdon Provinssirockiin ja aion olla kännissä kuin käki kolme päivää! Saimme tämän huippuidean ystäväni kanssa, nyt pohdimme erilaisia majoitus- ja logistiikkaratkaisuja.
Mua aiva hirvittää. Yyyyh.
Kohta voi katella Isku Mogadishuun ekan vartin ja sit Forrest Gumppia.
Olisko ny ok?
Eikö noista sivuseinistä heijastu ihan hemmetillinen loiste kirkkaammissa kohtauksissa?
Kohta voi katella Isku Mogadishuun ekan vartin ja sit Forrest Gumppia.