Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hei ku täällä on Seinäjoelta tyyppejä niin ajattelin ilmoittaa, että minä tahdon Provinssirockiin ja aion olla kännissä kuin käki kolme päivää! Saimme tämän huippuidean ystäväni kanssa, nyt pohdimme erilaisia majoitus- ja logistiikkaratkaisuja.
Niin sitä pitää :LOL:

Edit. Ilosaaren osalta olisin voinut ehkä suositella, mutta Seinäjoella tuskin on hyviä vaihtoehtoja :LOL:

Viimeksi muokattu:
Nyt kun ehdotan jotakin, niin se oikeesti menee käytäntöön ja duunilla voi oikeasti vaikuttaa johonkin. Se antaa vähän takaisin.

Tämä on jo huomattavasti oleellisempi motivaation lähde. Itse ajelen viikkotasolla huomattavasti enemmän, koska vaakakupissa on hyvät hommat kaukana ja huonot hommat lähellä. Pitkässäjuoksussa toki toivoisin hyviä hommia läheltä.

Jos jotain on unohtanut lukiosta, niin kärkipäässä on kaikki fysiikkaan ja kemiaan liittyvä. Alkuaineet nyt muistaa vielä suht ok, mutta auta armias, jos pitäs laskea jotain reaktioita tai mitä olivatkaan.. en kyllä tajunnu koskaan niitä kunnolla lukiossakaan.

Aika hyvin on unohtunut kyllä myös historia, biologia, äidinkieli ja vieraatkin kielet. Että ei ole mennyt hukkaan oppi. Matikasta muistaa sen vähän mitä muistaa lähinnä siksi, että joutunu pari kurssia käymään yliopistossakin.

Hei ku täällä on Seinäjoelta tyyppejä niin ajattelin ilmoittaa, että minä tahdon Provinssirockiin ja aion olla kännissä kuin käki kolme päivää! Saimme tämän huippuidean ystäväni kanssa, nyt pohdimme erilaisia majoitus- ja logistiikkaratkaisuja.

Menkää telttailemaan. Siellä leirinnässä on hyvä olla kännissä. Kerran kokeilin enkä enää toista kertaa mene.

Screenshot_20200107-202835_QuickPic.webp

Olisko ny ok?

En nopialla haulla löytänyt mitään, eli siis treenatteko niskaa ja kuinka niskanlihaksia näin kotosalla vois treenata. Tää ei nyt välttämättä oo niin :offtopic: mut ihan sama.

Back
Ylös Bottom