Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ostin ekaa ja varmaan vikaa kertaa sellaisen valmiin pitsakitin.
En ole pahemmin tehnyt pitsaa itse ja en koskaan pohjaa mutta eikai tuo nyt kumma homma luulisi olevan.
Mutta yhtä mitä olen kokeillut ja tuli älyttömän hyviä on pitaleivät, niistä saa sellaisen hauskan fuusiokeittiöjutun kun laittaa samat kamat sisään kuin tortillassa mutta ei ole sotkua.

Aika simppeliä tehdä taikinapalloja, ehkä se pitsan pyörittäminen on vähän haastavampi vaihe tai se, että saa hyvän muodon.

Toki aikaa vievää, kun taikinan on hyvä antaa kohota kylmässä muutamista tunneista peräti kolmeen päivään. Jääkaappi kylmässä hiiva reagoi eritavalla. Mutta en nyt ehkä itse jaksa kauheasti hifistellä, menen nopeammalla kaavalla ja teen tänään taikinan ja huomenna paistan.

Sitkun saat syödä, niin kokeile laittaa mascarpone-juustoa. Maistettiin sitä viimekeväänä pitsassa Haagissa meren rannalla, toimii. Ei tarvi mitään muuta juustoa, kun se on aika täyteläistä 😁
Piti oikein googlettaa. En taida olla ikinä tietoisesti syönyt, mutta näköjään ruokia joihin sitä käytetään olen syönyt varmasti.

Menee testiin, sillä kuulostaa maukkaalle, jos juuston rasvaprosentti on 60 ja tuoksuu kermalle. :ROFLMAO:

Mikä oli aseistus

20180707-173818.jpg

9mm

Piti oikein googlettaa. En taida olla ikinä tietoisesti syönyt, mutta näköjään ruokia joihin sitä käytetään olen syönyt varmasti.

Menee testiin, sillä kuulostaa maukkaalle, jos juuston rasvaprosentti on 60 ja tuoksuu kermalle. :ROFLMAO:
Jouluna oli suklaakakkua, jonka täytteenä kermaa, mascarponejuustoa ja paloiteltua suklaata. Oli hyvää, ja terveellistä. Päälle vielä kermaa ja suklaata raastettuna/vuoltuna.

E: Ei tarvi ihmetellä miksi paino 69 kg paikkeilla... 😅
Juoksumatto on hyvä ystävä! Saa syketasoa kontrolloitua hyvin, jospa opin hölköttelemään rauhallisesti. Otin polarin puolimaraton ohjelman kokeiluun, katotaa tuleeko mitään.

Paljonhan BJJ-reenit kuluttaa energiaa.. Ajattelin syödä uunimakkaran päälle porsaan, lampaan ja hevosen.

Ja huomenna sattuu ihan takuulla jokaikiseen paikkaan kropassa. Nää oli ekat reenit n. kuuteen ja puoleen vuoteen, että tuli sparrattuakin suht kunnolla.

Kuulostaa samalle, kun omat marjastusreissut joilla keskisyke useamman kymmenyksen korkeampi, kuin gymillä.
Jumpalla olen aivan poikki kun syke nousee 150-160 ja vuosi sitten kävin tekemässä päivän metsähommia niin aktiivisuus rannekkeen mukaan oisi ollut tuntitolkulla keskisyke tuo. Olihan siinä vaatteet hiestä märkänä mutta enmä nyt omasta mielestä edes "riehunut"

Back
Ylös Bottom