Kävin jo. Radalla on pyhäpäivisin tuli vapaa 1100.Täällä on muuten magnumit aina valmiina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin jo. Radalla on pyhäpäivisin tuli vapaa 1100.Täällä on muuten magnumit aina valmiina.
Ostin ekaa ja varmaan vikaa kertaa sellaisen valmiin pitsakitin.
En ole pahemmin tehnyt pitsaa itse ja en koskaan pohjaa mutta eikai tuo nyt kumma homma luulisi olevan.
Mutta yhtä mitä olen kokeillut ja tuli älyttömän hyviä on pitaleivät, niistä saa sellaisen hauskan fuusiokeittiöjutun kun laittaa samat kamat sisään kuin tortillassa mutta ei ole sotkua.
Kävin jo. Radalla on pyhäpäivisin tuli vapaa 1100.
Piti oikein googlettaa. En taida olla ikinä tietoisesti syönyt, mutta näköjään ruokia joihin sitä käytetään olen syönyt varmasti.Sitkun saat syödä, niin kokeile laittaa mascarpone-juustoa. Maistettiin sitä viimekeväänä pitsassa Haagissa meren rannalla, toimii. Ei tarvi mitään muuta juustoa, kun se on aika täyteläistä![]()
Jouluna oli suklaakakkua, jonka täytteenä kermaa, mascarponejuustoa ja paloiteltua suklaata. Oli hyvää, ja terveellistä. Päälle vielä kermaa ja suklaata raastettuna/vuoltuna.Piti oikein googlettaa. En taida olla ikinä tietoisesti syönyt, mutta näköjään ruokia joihin sitä käytetään olen syönyt varmasti.
Menee testiin, sillä kuulostaa maukkaalle, jos juuston rasvaprosentti on 60 ja tuoksuu kermalle.![]()
Onkohan herra V käynyt munkilla?
Mäen päällä.
Menee testiin, sillä kuulostaa maukkaalle, jos juuston rasvaprosentti on 60 ja tuoksuu kermalle.![]()
Juuston ainesosathan ovat: kerma.

Kuulostaa samalle, kun omat marjastusreissut joilla keskisyke useamman kymmenyksen korkeampi, kuin gymillä.Tänään kierros fribaa, syke 130 tai yli koko kierroksen. Tuloksellisesti ihan kuraa
Jumpalla olen aivan poikki kun syke nousee 150-160 ja vuosi sitten kävin tekemässä päivän metsähommia niin aktiivisuus rannekkeen mukaan oisi ollut tuntitolkulla keskisyke tuo. Olihan siinä vaatteet hiestä märkänä mutta enmä nyt omasta mielestä edes "riehunut"Kuulostaa samalle, kun omat marjastusreissut joilla keskisyke useamman kymmenyksen korkeampi, kuin gymillä.