Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä, joku tutkija sanonut ettei biologista sukupuolta voi muuttaa leikkaamalla ja saanut potkut.
Tiedeyhteisö pitänyt hänen mielipiteitään vaarallisena, alkaa ihan tuntumaan ajalta jolloin Darwin ei meinannut aluksi julkaista teostaan evoluutiobiologiasta. Mennäänkö tässä ihan snadisti nyt takaperin? Koska maapallo on taas litteä ja aurinko kiertää maata?
Ei jumalauta tää ilmapiiri menee kyllä aina vaan hullummaksi ja hullummaksi.
Ollaan kyllä menty takapakkia pahasti ja tätä menoa 5 vuoden sisällä maapallo on litteä.

Ei jumalauta tää ilmapiiri menee kyllä aina vaan hullummaksi ja hullummaksi.
Ollaan kyllä menty takapakkia pahasti ja tätä menoa 5 vuoden sisällä maapallo on litteä.
Tämä oli Ylen aamu-uutisissa kun JK Rowling oli puolustanut tätä tutkijaa ja nyt häntä pommitetaan transkammoisena...

Mie oon kyllä niin vanhanaikainen, että oon tässä Rowlingin ja mikäs se tutkijan nimi olikaan linjoilla tässä. Että pukeudu miten haluat, harrasta seksiä kenen kans haluat, muokkaa vaikka itseäsi leikkaussalissa, mutta kyllä se on niin, että jos sulla on X ja Y kromosomit, oot koiras ja jos kaks äksää, oot naaras.

Sukupuoli on sukupuoli, seksuaali-identiteetti voi olla sitte ihan mitä tahansa.

Mie oon kyllä niin vanhanaikainen, että oon tässä Rowlingin ja mikäs se tutkijan nimi olikaan linjoilla tässä. Että pukeudu miten haluat, harrasta seksiä kenen kans haluat, muokkaa vaikka itseäsi leikkaussalissa, mutta kyllä se on niin, että jos sulla on X ja Y kromosomit, oot koiras ja jos kaks äksää, oot naaras.

Sukupuoli on sukupuoli, seksuaali-identiteetti voi olla sitte ihan mitä tahansa.
On alettu sekoittamaan iloisesti luonto ja luonne.
Itse samoilla linjoilla että jokainen saa olla seksuaali-identiteetiltään mitä haluaa mutta ei se muuta biologista tosiasiaa että on nainen tai mies.

Ei tässä ole kysymys edes vanhanaikaisuudesta vaan faktoista. Mitä helvettiä esim. jostain biologian tutkimuksesta oikeasti tulee, jos lähtökohtana pitäisi olla se, että ihmisiä ei saa tutkimustarkoituksissa luokitella vaikka mainitsemiesi kromosomien tai sitten syntymässä saatujen sukupuolielinten mukaan? Tässä aletaan vahvasti menemään aikaan, jossa todellisuuden ja ideologian ollessa ristissä saavat tosiasiat väistyä. Samaa ilmiötä on eri yhteyksissä nähty maailmassa ennenkin eikä siitä ole ikinä seurannut mitään hyvää.

Sosiaalinen sukupuoli ja seksuaali-identiteetti ovat sitten asia tästä erikseen, minun puolestani jokainen olkoon vapaasti mitä on niin kauan kuin ei vahingoita muita ihmisiä.

Ei tässä ole kysymys edes vanhanaikaisuudesta vaan faktoista. Mitä helvettiä esim. jostain biologian tutkimuksesta oikeasti tulee, jos lähtökohtana pitäisi olla se, että ihmisiä ei saa tutkimustarkoituksissa luokitella vaikka mainitsemiesi kromosomien tai sitten syntymässä saatujen sukupuolielinten mukaan? Tässä aletaan vahvasti menemään aikaan, jossa todellisuuden ja ideologian ollessa ristissä saavat tosiasiat väistyä. Samaa ilmiötä on eri yhteyksissä nähty maailmassa ennenkin eikä siitä ole ikinä seurannut mitään hyvää.

Sosiaalinen sukupuoli ja seksuaali-identiteetti ovat sitten asia tästä erikseen, minun puolestani jokainen olkoon vapaasti mitä on niin kauan kuin ei vahingoita muita ihmisiä.
Onhan meillä tämä Tatu "Matin iskä" Vanhanen emeritusprofessori joka meinattiin kivittää hengiltä pariinkin otteeseen.

Aletta-Ocean-taking-off-her-panties.gif

Taisin jossain kohtaa riemastella, että Kubernetes on p*skaa. Vielä enemmän p*skaa on verkkoliikenne avauksineen ja selvityksineen, että pääsis tekemään jotain. Verkkoinfra kun on asiakkaan hallussa ja asiakkaalla on iso organisaatio, niin joka kerta joutuu asioimaan joko välikäsien tai useamman tahon kanssa, että saa asioita yhtään eteenpäin... Eikä nyt muuten, mutta istuisin mieluummin kotona, jos ei voi tehdä mitään hyödyllistä :D

Hulluksi menee maailma.
Nyt noi ihmiset on huolissaan siitä että joulukuuset on luonnontuhoamista ja aiheuttaa ilmastonmuutosta.
Erityisen pahaa tekee myymättä jääneet kuuset...
Ei vittu kuinka kujalla ihmiset on, tuollainen pikkunäpertely on jotenkin kuvaavaa kuinka aivotonta sakkia noi on, voisin melkein väittää että pk-seudun linja-autojen yhden päivän tyhjäkäynnit aiheuttaa enemmän päästöjä kuin nuo kaikki Suomen vuotuiset joulukuuset. Vittu.

joulukuuset

samaan aikaan vöhöriääset ovat hyvin huumemyönteistä kansaa, ovatkohan miettineet paljonko syntyy saastaa niiden tuotannosta & maahan salakuljetuksesta

minä arvaan, että paljon

Back
Ylös Bottom