Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites arvon miehet: kuinka monta omien rouvien tuotetta/ asiaa tunnistatte kylppäristä/ meikkipöydältä?
Luin jalostustietokannasta että meidän rekku on sämpylän värinen. Vittu sämpylän!
Älä unohda gluteenitonta!Ruis vai vehnä?
Plakkrissa on 73. Tavoite oli 60. Meni ns. putkeen. Jos ei tarttis tehdä jotain 150% työaikaa niin olis varmaan jo 100 täynnä.Jaaaahas, vuosi pulkassa.
Kalenteri, tsek ja kaiken perässä OK.
Ruis vai vehnä? Vai sämpylän?
Jumallaut, piti alkaa huutaan alasinta, mutta unohdin kun tuli yllättävää muuta puuhaa.tarjousta
Minä luulin, että meilläkin on varaus kesäkuun alkuun, todennäköisesti 6.6.;Ens vuoden allakkaan kannattaa merkata jo nyt kesäkuun kaks ekaa viikkoa varatuksi.
Minä luulin, että meilläkin on varaus kesäkuun alkuun, todennäköisesti 6.6.;
![]()
Etusivu - Riihimäen Erämessut
Metsästys, kalastus, retkeily ja luonto erämessujen sydämessä Kansainväliset Erämessut kokoaa yhteen kaikki luonnossa viihtyvät, niin kokeneet metsänkävijät kuin satunnaisia polkuja kulkevat. Laaja tapahtuma-alue tarjoilee tuhdisti tietoa, tarvikkeita, palveluja, vinkkejä, kokeiltavaa sekä...www.eramessut.fi
Jumallaut, piti alkaa huutaan alasinta, mutta unohdin kun tuli yllättävää muuta puuhaa.
Onneksi meni yli mitä olin suunnitellut. Ajattelin että 500 e on maksimi. Oli muutama pala kerran selästä irti ilkeesti. Mutta nyt oli jo kokoa ja jalkakin ois ollut valmiina. Jatketaan metsästystä. Hyvä löytö silti, thänks.
Kalenteri kesälle, tsek.
varaus kesäkuu