Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kauppakorkeaan vaan. Tuolla asenteella ne lukiosta päässeetkin siellä näyttäs olevan :D

Niin on joo :D. Olen käynyt luennoimassa otaniemessä TKK:lla ja näyttää sieltäkin tulevan osa suoraan vähintään päälliköksi.

Ite oon hallin lattialta matosen roolista työnjohtajaksi ja sieltä insinööriksi ja päälliköksi ja asiantuntijoiden asiantuntijaksi ja lettutieteiden vihtoriksi luiminut vailla omaatuntoa, niin ei enää uudestaan sitä:D

Yllättävän hyviltä nuo veriarvot näyttää vaikka ruokavalio on mitä on. Poislukien tietenkin kostererooli.

Yllättävän hyviltä nuo veriarvot näyttää vaikka ruokavalio on mitä on. Poislukien tietenkin kostererooli.
1576660818945.webp

Ensimmäinen joulu sillä tavalla, että lahjoista ei ole ollut mitään stressiä. Kaikki hankittu hyvissä ajoin ja vieläpä niin, että keksin ideat helposti myös. Sen kunniaksi ajattelin tänään käydä kaupungilla ihan vaan haistelemassa muiden tuskaa, hah.

Niin on joo :D. Olen käynyt luennoimassa otaniemessä TKK:lla ja näyttää sieltäkin tulevan osa suoraan vähintään päälliköksi.

Ite oon hallin lattialta matosen roolista työnjohtajaksi ja sieltä insinööriksi ja päälliköksi ja asiantuntijoiden asiantuntijaksi ja lettutieteiden vihtoriksi luiminut vailla omaatuntoa, niin ei enää uudestaan sitä:D
Joo, peukkua. Minä ainakin arvostan todella paljon enemmän sitä, että jollakin esimiesasemaan nouseella on oikeasti ymmärrystä ja kokemusta itse substanssistakin, mutta toki asiassa on joitain muuttujia ja riippuu vähän esimiehen roolistakin, ts. onko puhtaasti hallinnollinen esimies, vai pitäskö pystyä johtamaan tekemistäkin.

Hienoa kun kun on nuori ja pääsee alottaan uuden ammatin. Olispa itekkin nuori ja lukis jotain muuta kuin nykyistä ammattia. Tosin voishan sitä vanhanakakin lukea uutta, mutta ei kyllä millään vois alottaa juniorina missään duunissa. Vähintään johtaja pitäis olla ja satku palkkaa.

Joo eikä tämä tähän välttämättä jää, lainojen makseluun ja siitä se sitten lähtee. Myöhemmin jatko-opiskelua, omat vanhemmat on toiminut inspiraationa kun kumpikin meni amkiin opiskelemaan 40-vuotiaina. Että ei tässä elämässä ole koskaan myöhäistä opiskella.

On kyllä palstan yksi helmiä tuo ketju. Jos panettaa 247, kuinka usein sinne pitää ilmoittautua. Ja onko siitä mainittuun himoon jotain apua?

Hiukan samasta epätietoisuudesta johtuu se että en sinne kirjoittele... Huolissani olen toki että nyt ei ole ketään panettanut useampaan viikkoon ilmeisesti... Ihmekkään että on tarvetta #synnytystalkoot . Ajattelin myös että toimiiko se niin että kun/jos ilmoittaisin siellä että vähän on nyt sellanen hetki kuukaudesta itselläni, niin privaboxi täyttyisi tarjouksista? Tahdon uskoa tuohon, mutta en lähde heiluttamaan tätä herkkää korttilinnaani.

Back
Ylös Bottom