Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ferritiini, rautavarasto arvot.
Mikäs palstan ihmisten kanta on näihin kun nyt yhdessä sun toisessa paikassa niistä kovin kouhkataan?
Veikkaan ettei 10 vuotta ja sitä ennen löydy rautaan liittyviä hakuja muutenkin kuin anemiaan liittyen?
Onko ferritiini tämän ja ensi vuoden uusi TSH?

Kevennys.
Mulla toi sinkkuelämä on nyt tarttunut kuin purkka niin olen ajatellut jos alkaisi käymään poliittisissa tapahtumissa, sielläkun riittää että puhuu niin tottakuin osaa.
1576594643209.webp

on, se on lähivuosien ratkaisu kaikkiin ongelmiin.. Ensin oli D-vitaamiini, sitten tsh, nyt ferritiini, kohta tulee taas seuraava..
Facebookissa sattuneesta syystä ryhmässä joka liittyy lapsiin ja 95% siellä naisia joten nämä hömpötykset näkyy siellä X10 ja auta armias jos menet epäilemään jotain niin on julkisen teloituksen paikka.
Hyvä esimerkki oli yksi lääke joka on lähes ihmeitä tekevä, sen sisältö oli niinkin monimutkainen kuin B12 + kofeiini...
Sitten kaikki apteekin tuotteet on parasta A1 luokkaa vaikka marketista saa samaa kamaa puolet halvemmalla.

Voisin kuvitella että nämä olis hyviä myös:
-makeutusaineet eivät ole haitallisia
-eiköhän ihan kevyt sekaruokavalio voita karppauksen, veganismin, ketodietit sun muut
-geenitekniikka on periaatteessa hyvä asia ruoan kehittämisessä ravitsevammaksi

Voisin kuvitella että nämä olis hyviä myös:
-makeutusaineet eivät ole haitallisia
-eiköhän ihan kevyt sekaruokavalio voita karppauksen, veganismin, ketodietit sun muut
-geenitekniikka on periaatteessa hyvä asia ruoan kehittämisessä ravitsevammaksi
On muuten siitä kummallinen palsta että siellä jaetaan ohjeita millä saadaan mahdollisimman kaloripitoista ruokaa :ROFLMAO:
E: Siksi makeutusaineet on pannassa kun ei sisällä kaloreita :)

Onneksi ei tarvii asennella mitään tai asetella mitään kun meinaa olla olkapäät vitun kipeet.
Tullut taas liian äkkiä... siis treeniä olkapäille ja kun penkkiäkin koittanut niin etuolat ottaa aina osumaa ikävästi.
Mä aloin innostumaan taas kyykystä ja nyt mietin jos ottas tosissaan tavoitteen 2xomapaino, tosin pitäs varmaan pudottaa samalla 15kg niin ois aavistuksen helpompaa.

On se kun näkkileipäkin pitää nykyään tehdä itse.

katso liitettä 193261
Kattelin just näitä jos tekisi aamulla :)

Back
Ylös Bottom