Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aina voit tulla itkee mun olkapäätä vasten.Varmaan itken helpotuksesta, kun pääsen perjantaina töistä pois.
Ei edes vituttanu tehä tänää seiskaan asti töitä, kun tietää pääsevänsä hengähtämään muutamaksi viikoksi.

Aina voit tulla itkee mun olkapäätä vasten.
Palstan hengen mukaisesti voin tarjota laatukonjakkia sekoitettuna halppiscolaan![]()
Se olisi valehtelua.Ilman taka-ajatuksia, unohdit mainita.
Mun lempiaihe!Kokeileppa miten käy kun jaat tämän.
![]()

Sulta jäi laittamatta puhelimeen muistutusta arvioituun lähtöaikaan asetettuna.Tänään on iltamenoa työhön liittyen.
Rouva pyysi viemään rattaat päiväkodille aamulla (hakee perikunnan jäsenet kävellen). Itsetuntemukseeni valikoivan muistin osalta vedoten, kirjoitin illalla muistilapun eteisen pöydälle aiheesta.
Muistin lastata autoon lasten lisäksi myös rattaat. Päiväkodille, rutiinit ja vilkuttelut.
Tulee aavistuksen tyhmä olo siinä n. 80 kilometrin päässä päiväkodista, kun ne saaaaatanan rattaat on edelleen auton peräkontissa.
Fml.
Huomenna olisi viimeinen koulupäivä, tammikuussa alkaa viimeinen kuuden viikon harkka jonka jälkeen valmistuminen. Pitäisi miettiä minne sitä menis töihin, sellainen paikka missä pääsis monipuolisesti tekemään paljon myös hoidollisia työtehtäviä pystyisi kehittämään ja ylläpitämään monipuolisesti ammattitaitoa.
Nykyinen paikka on toki ihan kiva ja sinne on hyvin jalkaa oven välissä ja kynnys helppo mennä sinne. Mutta taidan tehdä keikkaa ennemminkin, sitten voisi toki tehdä kahdessa paikkaa töitä.