Olen opiskelija, ei tässä nyt sellaiseen ole varaa. Muuten ehdottomasti...
Kyllä pari hunttia aina irtoaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen opiskelija, ei tässä nyt sellaiseen ole varaa. Muuten ehdottomasti...
Eli voisin olkkariin laittaa jonkun 3,5m leveän kankaanPerinteinen ohje lienee semmonen että katseluetäisyys on 1,5x kankaan leveys. Noin suunnilleen.
Joskus puolivakavasti harkinnut, siitä olisi mukava katsella Tuuri-sarjan uusintojen uusintoja.Kuulemma niin iso, ku vaan seinälle mahtuu.Minkä kokoinen tuollaisen kankaan pitää olla suhteessa katseluetäisyyteen? Onko siihen jotain suositusta? Tai asialla merkitystä?
Sohva siirtyi lähemmäksi, kun miesolento laittoi kallax hyllyn sohvan taakse. Saapahan kaukosäätimet ja muut rojut kätevästi siihen.Mulla kankaan koko rajoitti lähinnä hinta, onneksi sain kaupan seinällä esittelykäytössä olleen edukkaasti. Pitäisikin kokeilla roudata sohvaa vieläkin lähemmäksi.
Jumi=voimaa.venyttely
Tässä olis maksimi katseluetäisyys n.9m, mutta ei mahdu 6m leveä kangasKuulemma niin iso, ku vaan seinälle mahtuu.
Eli eipähä voi miesolento väittää, että pitäs ostaa isompi kangas.
Ostakaa nyt se mun valkokangas. Mun on pakko ostaa uus.
En tiedä yhtään mistä puhun, mutta ei kai se pleikkari tiedä mihin kuvantuottomasiinaan se on kytkettynä.....?Anteeksi tyhmyyteni, mutta jos haluaa pelata pleikkaria niin se ei ilmeisesti tykin kautta onnistu? Vaatii kuitenkin tv:n?
Onnistuu! Harry Potter ainakin. Ja kaikki muutkinTässä olis maksimi katseluetäisyys n.9m, mutta ei mahdu 6m leveä kangas
Anteeksi tyhmyyteni, mutta jos haluaa pelata pleikkaria niin se ei ilmeisesti tykin kautta onnistu? Vaatii kuitenkin tv:n?
Näköjään. Youtubesta löytyy joku videokin jossa pleikkaa pelataan tycin välityksellä.Onnistuu! Harry Potter ainakin. Ja kaikki muutkin
Pleikkaa oliskin makeeta pelata kankaalta, hollywood-elokuvia voi katsoa marketin tarjoustelkkaristakin. Tietty valokuvien katselu myöskin.
Onhan toki kuvanlaadussa sitten iso ero kankaan ja television välillä.
En tiedä yhtään mistä puhun, mutta ei kai se pleikkari tiedä mihin kuvantuottomasiinaan se on kytkettynä.....?
ja halpaa tuoreolutta!