Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehdottaisin punaista koristenauhaa. Voisi tehdä myös hienon suoliston hänelle joulun sävyissä! Suolisto on se, mikä tulee tohon vartalon tyhjään kohtaan.
82,7kg. 6 kiloa noussut kesästä.
Trump on mesta äijä, tekee hyvää tulosta mutta voisi jättää ne möläytykset vähemmälle.Nyt taidan tietää mitä ostan lahjaksi niille ihmisille, joista en pidä.
Donald Trumpin kauneimmat runot
Keltaisella jouluvalolla voisi tehdä virtasuihkun. Joko yhtenäisellä valonauhalla tai prostata hyperplasia potilaan katkeilevan suihkun.
E: Niin se venyttely on sitä lihashuoltoa, tämä ihan niille jotka ei tiedäMeillä on jo hieno kangas.Ostakaa nyt se mun valkokangas. Mun on pakko ostaa uus.
Mä kans pohdin vippejä. Pohdin myös jääkaappiketjun nykytilannetta. Ei ole tarpeen tuottaa sinne materiaalia.Huomasin että ei ole pakkiksen vippiä. Ei oo varmaan ollut herran aikoihin. Onko mimmit pistäny mitään perseenkuvia jääkaappiketjuun?
Saako vipeillä mainokset pois? Sittenhän vois maksaa heti.
Meillä on jo hieno kangas.
Minulla on ihan hyvä.
Ostat toisen, ainahan nyt mies kaksi kangasta tarvitsee.
Olen opiskelija, ei tässä nyt sellaiseen ole varaa. Muuten ehdottomasti...Jos kerran mies kaksi kangasta tarvitsee niin osta sinä toinen. Minulle ei mahdu tuo toinen järkeväsi tulevaan teatteriin ja jos laittaisi toisen olohuoneeseen, se olisi aivan liian pieni.
Minkä kokoinen tuollaisen kankaan pitää olla suhteessa katseluetäisyyteen? Onko siihen jotain suositusta? Tai asialla merkitystä?Jos kerran mies kaksi kangasta tarvitsee niin osta sinä toinen. Minulle ei mahdu tuo toinen järkeväsi tulevaan teatteriin ja jos laittaisi toisen olohuoneeseen, se olisi aivan liian pieni.
Minkä kokoinen tuollaisen kankaan pitää olla suhteessa katseluetäisyyteen? Onko siihen jotain suositusta? Tai asialla merkitystä?