Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liittyykö tähän joku parrakas vaiko vierellä oleva suklaalevy?Minä olen rakastunut!
Liittyykö tähän joku parrakas vaiko vierellä oleva suklaalevy?![]()
Mä oon pyrkiny töissä pitämään labrat, sanelut, lausunnot ja muut mahdolliset härdellit hallinnassa, etten ole kusessa ennen joulua.Minä taas hieman siivosin. Yksi rojekti johon tuli harjoiteltua erinäisiä työtapoja jouti romuihin. Totesin, että nyt ei kiinnosta tarpeeksi irroittaa siihen aikaa, joten mitä sitä säilömään.
Pyrkinyt eroon keskeneräisistä rojekteista. Näin se hoituu.
Paras on kun tiedostaa omat toimintatapansa tai vaikka ne mahdolliset paikat jossa joutua kuseen. Näin niihin on helppo puuttua.Mä oon pyrkiny töissä pitämään labrat, sanelut, lausunnot ja muut mahdolliset härdellit hallinnassa, etten ole kusessa ennen joulua.
Täytyis selvitellä ens viikolla vielä tammikuun työlistat, että tiiän millo tuun takaisin töihin. Vaihtoehtoina 2.1., 7.1., 13.1. Pari muuttujaa jälleen.
Minkähän paheen sitä ottaisi tilalle?
Nuo voisi olla mielenkiintoinen kokemus jonkin ammattilaisen seurannassa. Vois päästä aika syviin vesiin, kun toinen osais vielä kysyä ja keskustella.
Pitäs varmaan ottaa mallia.Minä taas hieman siivosin. Yksi rojekti johon tuli harjoiteltua erinäisiä työtapoja jouti romuihin. Totesin, että nyt ei kiinnosta tarpeeksi irroittaa siihen aikaa, joten mitä sitä säilömään.
Pyrkinyt eroon keskeneräisistä rojekteista. Näin se hoituu.
Pihtiputaan mummot on pahoja...Ai että! Mun syksyn projekti alkaa tuottaa tulosta.
Olen saanut mun iskän siirtymään digiaikaan.
On siinä aika homma opettaa täysin digiasioista tietämätöntä.
Mutta sitä mä vaan ihmettelen, että millä joku Pihtiputaan mummon oppii kaiken, jos ei sillä ole ketään kuka asiat neuvoisi.
Kohta on iskä 1.0 valmiina kaikkeen.
Kävin tänään paikallisilla joulumarkkinoilla. Satoi vettä kaatamalla.
Söin yhden taivaallisen hyvän riistamakkaran.![]()