Deleted member 43228
Minä voisin ainakin.Vieläkö joku harrastaa kihlajaisia?
Taitaa olla aika vakavaa touhua sitten.
Sillä teen sen vain kerran. Ja jos rinkulan annan, niin se varataan kirkko samointein. Ei mitään hupikihloja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä voisin ainakin.Vieläkö joku harrastaa kihlajaisia?
Vähän niin kuin mulla, kerran tuli koitettua naimishommia ja se riittääkin.Minä voisin ainakin.
Sillä teen sen vain kerran. Ja jos rinkulan annan, niin se varataan kirkko samointein. Ei mitään hupikihloja.
Ranchille kannattaa varmaan hommata raivaussaha ja siihen kolmioterä. Kylläpä kaatuu kaikki epämääräiset pusikot.Onpa jännä selkäjumi, kun hetkenkin istuskelun jälkeen jo ylösnouseminen tekee kipeää, mutta ihan hyvän läjän ryteikköä pystyi kivuitta vetämään vesurilla matalaksi.
Ranchille kannattaa varmaan hommata raivaussaha ja siihen kolmioterä.
Vieläkö joku harrastaa kihlajaisia?
No siinä se olikin, toisilla on kavereita.
Aina on hyvää syy juhlia.
Ja mun on syy juhlia saa kaverit tulemaan paikalle.
No pitäs olla helppo, kun sullahan on ne kaikki!Saamari. Olin unohtanut naistentautien verkkotehtävät ja huomenna pitäis palauttaa. Ei niitä onneksi ihan kauheasti ole.
2,5h mennyt joko tiedät?Varmaan noista telinehommista joista eilen keskusteltiin.
Pitsaa uunissa.
Ja ne pakolliset täytteet:
Tomaattikastike korvattu salsakastikkeella
Hirveä jauhetussa muodossa
Pepperonia siivuina
Tomaattia ohuina siivuina
Jalapenoja
Juustoraastesekoitusta
En tiedä mitä tulee, kohta se selviää.
Älä hätäile, kele.2,5h mennyt joko tiedät?
aivan hyvä2,5h mennyt joko tiedät?
Jotain makeaa vaan väliin, niin uppoaa taas suolainen. Saa lopulta ultimaattisen pahan olon.Pitsaa olis vielä toinen pelti mutta ei taida pystyä.