Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@gonzaless

#rahvas

#terveydeksi

017D811E-2E14-4E75-8E24-2B1089DED550.webp

Perse puol metriä ilmassa, mutta aivan sama. Tulipahan nostettua. Se on hieno fiilis, ku miettii, että meniskö vielä toinen toisto ja tankoa laskiessa tajuaa, että saattoi olla virhe :ROFLMAO:
No tuohan on vielä kevyt virhe. Sitten vituttaa enemmän ko lähtee siihen uuteen toistoon ja tuntuu vaan rutinaa kun tissi repeää, vitutus on muutaman kertaluokan isompi.

Ai niin uittu.

Heitin joulukuusen jalan mäelle viime vuonna.

Kerkiäisköhän semmosen vielä aatonaattona hankkimaan...
Meinasin käydä farmilla sunnuntaina niin en tiijä kehtaako ihan aattoon ootella vaikka silloin ois koristeet ja muut kuusi tarvikkeet yleensä sen -50%.
Yksi joulu kävin pajalla itse tekemässä 30mm paksusta latasta jalkaosan, voin kertoa että kuusi pysyi paikallaa mutta välilevyt ei.

Mulle unilääkäri suositti melatoniinin käyttöä.
En edes huomaa onko sillä mitään vaikutusta nukahtamisnopeuden suhteen, mutta sen huomaan, että uni on katkonaisempaa ja heräilen tavallistakin enemmän.
Tuntuu myös, että uni loppuu tavallista aikaisemmin jos on ottanut melatoniinia, mutta silti ei ole sellainen olo, että heräisi siksi, että on virkeä, vaan haluttais jatkaa unia.

Olen kokeillut valeriaanaa ja kärsimyskukkaa ja tuntuma on, että minulla tuo valeriaana lyhentää hieman nukahtamisaikaa, mutta ei silti aiheuta ylimääräistä heräilyä.
Ei sillä mitään taianomaista vaikutusta ole, vaan hyvin vähäinen. Pitäisikin taas hommata vaihteeksi tuota testiin.
Mulle on ihan sama vaikka olisi plasebo-vaikutus, jos vain yhtään auttaa.
Kokeile magnesiumsitraattia 600 mg sekä l-teaniinia ja inositolia.

No nyt!

Unohtui lähes munkit ja päivät, sillä olin niin toruissa vielä. Onneksi etes torttua, sillä en ole poistunut vielä ovesta kertaankaan tänään. Paitsi vessan.

Se oli joku halppismerkin pora, koitin etsiä tietoja mutta en muista sen merkkiä etes.
Ilmaa vie kyllä suht reilusti vaikka ei ole paljoa kierroksia mutta toisaalta säästää teriä ja melko kevyt porailla vaikka ylöspäin.
Kuorma-auton rungon poraaminen tavallisella poralla on kyllä ihan jotain helvettiä, sähköllä toimivia magneettiporiakin on mutta ne vaatii tilaa aika paljon.
Huomenna 0900 alkaa juurikin magneettipora laulaa. Tosiaan se ei tietty sovi ihan joka paikkaan.

Back
Ylös Bottom