Tein myös pari ekstraa, mutta perinteinen tapahtuma edessä.
Maitoa + 10 torttua yhdeltä istumalta.
Ja ekstroja, jos jää hiukoon.
katso liitettä 164223
Marmelaatin määrä: hyvä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tein myös pari ekstraa, mutta perinteinen tapahtuma edessä.
Maitoa + 10 torttua yhdeltä istumalta.
Ja ekstroja, jos jää hiukoon.
katso liitettä 164223
Täällä ei ole kuin sellainen leluhko kooltaan. Mutta on se paljon parempi kuin käsin painaa.Henk koht keskipitkän aikavälin haave on pylväsporakoneen hankkiminen verstaalle. Sille olisi toisinaan käyttöä.
Meni vähän reilu purkillinen. Onneksi oli varapurkki kaapissa.Marmelaatin määrä: hyvä.
Minä tänään vain kolme. Täytyy nääs vahtia linjojaan. Että voi sikailla sitten kaks viikkoa ennen kurinpalautusta.Kymmenen meni.
Ei tehnyt enempää mieli.
Nukun backontrackin sormikkaat käsissä, aamulla nivelet ovat ihanan vetreät eikä kolota mistään!Musta on tullut ihan kauhee mummo.
Mä ostin itselle pylväsporan ja muuten ihan hyvä kone mutta en tajunnut katsoa sitä iskun pituutta joka oli aika onneton, metallitöissä menee mutta pyyntyöstössäkin tottunut vähän paksumpaan parruun.Täällä ei ole kuin sellainen leluhko kooltaan. Mutta on se paljon parempi kuin käsin painaa.
Metallin poraaminen käsin on kyllä yllättävän työlästä.
Samahan pätee siihen että mistä tietää ihmisen olevan vegaani.Mistä tiedät, että ihmisellä on sähköauto?
Hän kyllä itse kertoo siitä.
Samahan pätee siihen että mistä tietää ihmisen olevan vegaani.
Ai vittu.. nyt sattuTai crossfittari.
Tai kenen tytär on vegaaniSamahan pätee siihen että mistä tietää ihmisen olevan vegaani.

Joskus täälläkin sanonut että monella keskustelupalstalla on ihme henkilöön menevää vittuilua jolla ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin ehkä saada jonkun toisen olo ikäväksi.Tai crossfittari.
Tää on kuitenkin minusta hyvä esimerkki sellaisesta hyvästä vittuilusta joka saa vain kohteen nauramaan, ainakin minut.
Bodarit kysyis heti missä on trukki.
Samahan pätee siihen että mistä tietää ihmisen olevan vegaani.
Tai crossfittari.