Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#parkkeeraus

tuossa rupeaa olemaan laiskuus huipussaan, volvossakin kuitenkin on jo ohjauksen tehostaja niin ei se nyt kovin raskasta pitäisi olla muutaman mutkan tehdä ennen pysäköintiä

C07AB580-9043-4B6E-BF83-33C49EB6B35A.jpeg

Seinäteline luvattiin saapuvaksi tällä viikolla.

Luulisi, että 5 päivää vaille kuukaudessa saisivat tuon telineen tehtyä ja toimitettua mistä päin maailmaa tahansa, mutta ilmeisesti geologit ovat vielä valtauksella tutkimassa kiviä...
Sain asiakaspalvelijalta hyvän joulun toivotuksen.

6e0b1fc1865c4f3facb77a4ef0ac4c60.jpg

Ei juo kaljaa enkä halua antaa mitään alkoholia.
Vitsihän se oli, huono sellainen.
Minä en oikeasti tarvitse mitään ja vaikka en saisi kuin pusun (rakkaudella) niin olisin ihan tyytyväinen oikeasti.
Mutta esim. minä saattaisin ilahtua jostain keittiövälineestä, minulla kun on kaikkea aika minimalistisesti niin voisiko siinä olla jotain tai sitten onko joku harrastus niin siihen liittyvä?
Tai selaa jotain antikvariaattien ja osto&myyntiliikkeiden sivuja jos tulisi joku hyvä idea?

Onko tuolla ns. alanmiehet töissä? Selvinpäin vai vodkapäissään..
"Laskettiin vesille jo Neuvostoliiton aikana vuonna 1985, mutta pääsi täyteen palvelukseen vasta 1995"
"Nykyisiä korjaustöitä on tehty jo yli kaksi vuotta"
"Viime vuonna nostokurki kaatui telakalla lentotukialuksen päälle"

Eiköhän siellä ole ollut viinakset aika vahvasti kuvioissa mukana.

Luulisi, että 5 päivää vaille kuukaudessa saisivat tuon telineen tehtyä ja toimitettua mistä päin maailmaa tahansa, mutta ilmeisesti geologit ovat vielä valtauksella tutkimassa kiviä...
Sain asiakaspalvelijalta hyvän joulun toivotuksen.
Ne voi ropata myös suoraan seinään, jos on kiire eikä telinettä näy:
s-l300.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom