Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kelläs se veranpaine olikaan matala?
Nyt olisi tarjolla uuniperuna masaa ylen ykkösellä niin johan alkaa otsasuonet tykyttää kun hetken kuuntelee viisauksia.

Aivan. Liekö malleissa tuon suhteen eroa, kun jotkin Martin Loganin panelit näin harrastuspalstalla myynnissä ihan irrallisina, niin luulisi, että ne saa johonkin kiinnikin :D

Luultavasti näin. Noissa mun malleissa ei asiasta puhuta edes ohjekirjassa.

Raskaita nuo itsenäisyyspäivät.

IMG_20191206_215803.webp

Koskahan joku alkaa vaatimaan että nuo 40-luvun sotakatsaukset olisi sensuroitava?
Siellä sanotaan reilusti asioista niiden oikeilla nimillä ja luulisi että ns. parempien ihmisten korvat alkaisia punoittamaan parin minuutin jälkeen ryssittelystä.

muistaako @Joxuz mikä päivä tänään on

Minä olen juuri lähdössä suorittamaan velvollisuuden

Tänään penkkiurheilupäivä. Jos saisi neulottua Edin joululahjan valmiiksi.
Mä lupasin itselleni, että jos saan kaikki läppärihommat tehtyä ennen joulua niin saan lomalla neuloa yhdet sukat.
Jos kaivaa kutimet naftaliinista kesken kiireiden niin iskee neuloosi ja kaikki muut asiat jäävät tekemättä.

Negative

Täällä on vain henkilöitä joilta löytyy sekä parta että moottoripyörä.
Minkä ihmeen takia mulle tulee sellaiset Tom of Finland tyyliset kekkerit mieleen?
E: no siihen alle hiittis laittoikin kotivideota edellisistä kemuistaan.

Viimeksi muokattu:
Isommissa paneeleissa ei oo ollenkaan dynaamista basso-osaa.
Niin siis tarkoitatko dynaamisella basso-osalla, että paneeli ja basso-osa ovat irroitettavissa toisistaan?

Vaihtamaan / uusimaan niitä ainakin näköjään pystyy. Selasin vähän tuota hifiharrastajien palstaa, niin MartinLogan Summit oli malli, johon eräs aktiivikirjoittelija kertoi vaihtaneensa uudet paneelit.

Kahden kilometrin lenkki, hölkkäsin jyrkkää mäkeä alas umpikujaan mistä ei päässyt lenkkeilen kiertämään niin joutuu kääntymään takaisin ja hölkätä mäki ylös. Mutta sehän on vain lenkin kannalta hyvä "virhe" . :D

Ihan hyvä reitti muutenkin vaikka aamulenkiksi. Ei kauheasti mene aikaa ja ainakin tällä kunnolla sai loppumatkan puuskuttaa.

Back
Ylös Bottom