Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan. Liekö malleissa tuon suhteen eroa, kun jotkin Martin Loganin panelit näin harrastuspalstalla myynnissä ihan irrallisina, niin luulisi, että ne saa johonkin kiinnikin :D
Isommissa paneeleissa ei oo ollenkaan dynaamista basso-osaa.Aivan. Liekö malleissa tuon suhteen eroa, kun jotkin Martin Loganin panelit näin harrastuspalstalla myynnissä ihan irrallisina, niin luulisi, että ne saa johonkin kiinnikin :D
Mä lupasin itselleni, että jos saan kaikki läppärihommat tehtyä ennen joulua niin saan lomalla neuloa yhdet sukat.Tänään penkkiurheilupäivä. Jos saisi neulottua Edin joululahjan valmiiksi.
Tänään on se päivä kun tulee hamppeja kylään.
Tänään on se päivä kun tulee hamppeja kylään.
Jääkaappiin on lipastettu muutama korppijuoma.
NegativeOnko teillä sielä tyttöjen kesken sidukkabileet taas?
Minkä ihmeen takia mulle tulee sellaiset Tom of Finland tyyliset kekkerit mieleen?Negative
Täällä on vain henkilöitä joilta löytyy sekä parta että moottoripyörä.
Minkä ihmeen takia mulle tulee sellaiset Tom of Finland tyyliset kekkerit mieleen?
Mitä, mitä, nyt pätkii?
Niin siis tarkoitatko dynaamisella basso-osalla, että paneeli ja basso-osa ovat irroitettavissa toisistaan?Isommissa paneeleissa ei oo ollenkaan dynaamista basso-osaa.
Mitä, mitä, nyt pätkii?