Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kulmunilla tuntui levy jääneen useamman kerran soimaan, montako kertaa mm. toimintakykyinen hallitus ja luottamus toistui?

Tuskinpa olisit päässyt siihen mihin päässyt jos olisit tyhmä joten on melko lailla itseään aliarvostava vastaus itseltä?
Tyhmä mikä tyhmä :giggle:
Kai Kajsnalta vielä kysytään kaikkialla paperit?
Olen saanut ostettua arpoja ilman papereita. Henkkaan pääsin myös ilman papereita reilu kuukausi sitten!
Otsatukka tuskin tuo lisää ikää. Täytyy alkaa pitää leteillä hiuksia!

Spedetukka on kyllä kohtuullisen hyvä siinä, ettei tartte paljoa murehtia, onko mitään henkkaria mukana, kun tepastaa alkoon tai ravintolaan.

edit. havaihduin kyllä hiljattain ensi kertaa myös siihen, että parta alkaa harmaantumaan..

edit2. jaa, on kuulemma ollu jo kauan..

Vielä kehdataan ettei ihminen voi ihastua toiseen muun kuin pelkän ulkonäön vuoksi... ei sillä että siinä olisi ollut jotain vikaa.

Joulu tulee! Minä saan olla pyhät töissä. Tulee tonttulakillekin käyttöä.
Minäkin olen. Mutta vaan aaton aaton, aaton ja joulupäivän. Ostin tonttulakin töihin. Sellaisen kompaktin mallin.
Mulla on omissa töissä ollut sellainen vilkkuva tonttulakki, mutta sitä ei oikein viitsi osastolle ottaa, että ei ui eritteissä.

Back
Ylös Bottom