Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Osallistettuko keräyksiin näin joulunaikaan?
Meidän kylällä on nuorkauppakamarin ja seurakuntien yhteistyössä keräys jossa apu menee varmasti oikeisiin osoitteisiin niin siihen aion ainakin hakea lahjan. Siihen siis haetaan itse joku lahja ja sitten seurakunta jakaa ne.

Verenpaine 138/84 on ne olleet korkeammatkin joskus. Pitäisiköhän selvittää mistä johtuu :D
Ei kai tuo vielä paha oo. :unsure:

Minusta aikanaan yläpaineelle oli joku "ikä+100" tms raja, mutta nykyään se on kaikille sama 120 ihanteelliselle.

Itellä näkyy selkeästi nousevan aamukahvilla, salmiakki tai lakritsa nosti viikoksi sillon ku niitä vielä söi.

Ei kai tuo vielä paha oo. :unsure:

Minusta aikanaan yläpaineelle oli joku "ikä+100" tms raja, mutta nykyään se on kaikille sama 120 ihanteelliselle.

Itellä näkyy selkeästi nousevan aamukahvilla, salmiakki tai lakritsa nosti viikoksi sillon ku niitä vielä söi.

Kahvi on kyllä yksi selittäjä, mutta oma kannasta katselin kanssa niin on nuo paineet ollut ennenkin korkeat jossain yläpaine oli kerran 140 alapaine on aina ollut ihan ok.

Mutta luulen verenpaineen selittävän jossainmäärin minun väsymyksenikin joka on ollut ihan sietämätöntä. Täytyy vähän seurailla tilannetta. E: lisäksi olen tuntenut oloni tyhmäksi tai, että keskittymiskyky on herpaantunut.

Kahvi on kyllä yksi selittäjä, mutta oma kannasta katselin kanssa niin on nuo paineet ollut ennenkin korkeat jossain yläpaine oli kerran 140 alapaine on aina ollut ihan ok.

Mutta luulen verenpaineen selittävän jossainmäärin minun väsymyksenikin joka on ollut ihan sietämätöntä. Täytyy vähän seurailla tilannetta. E: lisäksi olen tuntenut oloni tyhmäksi tai, että keskittymiskyky on herpaantunut.
Siis meinasitko että on hyvät vai huonot lukemat nuo?
Minusta ainakin ihan ok lukemat.

Liitteet

• Screenshot_20191204-140857~2.webp
    Screenshot_20191204-140857~2.webp
    45,6 KB · Katsottu: 142
Tämäkin päivä karkasi hallinnasta. Ruokatauko 7 min, nyt jatkoin ruokataukoa toisen 7 min verran.
Katotaa montako tuntia menee ylitöiksi.

Tämäkin päivä karkasi hallinnasta. Ruokatauko 7 min, nyt jatkoin ruokataukoa toisen 7 min verran.
Katotaa montako tuntia menee ylitöiksi.

Onko tuo kiire ja ylitöiden tekeminen sen arvoista? Pari vuotta tuollaista kuluttaa ja jättää jälkensä kyllä, ei varmaan paljoa naurata, jos parin vuoden jälkeen selkää kolottaa ja näytät 20-vuotiaalta.

Back
Ylös Bottom