Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon kans joskus peukalosta kaivanu syylän juurineen pois. Sattu muuten ns. ihan vitusti.
Juu se on mukavaa ajanvietettä. Itsellä kyllä se syylä taisi olla aika tunnoton, mutta juurien repiminen sieltä syvemmältä sitten teki aika kipeetä. Ja niillä välineillä...

Pitää ostaa tällä viikolla joululahjat.

Kävin eilen leikkuuttaa otsatukan. Näköjään oli erittäin vaikea ymmärtää, että haluan viiston otsatukan, jonka lyhin kohta kulmakarvan korkeudella.
"Joo, mä lyhennän tästä jo vähän pois enne ku alan muotoilee" ja naps, liian lyhyeksi. Eikä tuo edes ole oikein vinossakaan, ainakaan oikeista kohdista. Epämääräisesti sieltä täältä vinossa ja lyhin kohta keskellä otsaa lovena. Stna. Mahtavaa toimintaa. Ite olisi pitänyt tehdä. Eipähä ois tarvinu maksaa paskasta lopputuloksesta.
Kai sä kerroit sille kampaajalle että vituiks män?

Veto ihan lopussa vieteristä. Meinasin nukahtaa pöntölle ruokailun jälkeen (porsaankylkeä) ja kahvikuppikin painaa ihan hemmetisti.

Mä purin pahaa oloani ja tein kantelun.
Kun puhutaan että viranomainen suojelee toistaan niin vaikka ei uskoisi niin on se vaan totta 2019 vuonna Suomessa.
Onneksi toinen virkamies voi olla myös toiselle kunnolla mulkku kun löytää vain sen oikean osoitteen tehdä kantelu, byrokraatin voittaa vain toisella byrokraatilla sanoo vanha kansa.

Kannattaavuus hyvä, hinta vähän siinä ja siinä. En kiellä ostamasta.

kaupat:tehty

taas on elmä helppoa, kun tilillä ej ole yhtään ylimäärästä käteistä

Sinne meni Rinne. Eli Hillside. Mutta jos hallitusohjelma jatkaa ja sdp:ltä uus ministeri ja Rinne edelleen puoluejohtaja niin eipä mikään muutu.

Paperikoneen?
E: Eikös jossain ollut joku sketsi kun kaveri palkattiin myymään paperikoneita, hetken mietti ja tarttui puhelimeen tuumaten ettei kai tässä sitten mitään.... :)
Mulla on jo pari moottoria.

Seuraava ostos on varmaan hienoja juomia, viikonloppuna palju lämpiää ja tulee hamppeja kylään.

Katellut noita sotakatsauksia ja yhdessä kaveri oli saanut kuulan reiteen niin kommentoija sanoi että lääkintämies leikkaa tarvittaessa housut SAUMASTA sitoakseen haavan paremmin.
Kevyttä nuukailua ollut siihen aikaan tai sitten vaan tarkkuutta ettei edes palveluspökät ole voineet olla reidestä paikattu?

Mielenkiinnolla katselin kuinka paljon alkoholia suomessa käytetään per +15-vuotias asukas ja jotenkin hämmästyin kun suomalaiset juo 10,4 litraa 100% alkoholia vuodessa. Kun vertaa omaan alkoholin kulutukseen niin tuohan on hillitön määrä. Mun käytössä menee vuodessa ehkä 2 kpl 0,7 l viskipulloa vuodessa.

Sinne meni Rinne. Eli Hillside. Mutta jos hallitusohjelma jatkaa ja sdp:ltä uus ministeri ja Rinne edelleen puoluejohtaja niin eipä mikään muutu.

Noo, mutta siinäpähän nähdään miten kusevat lisää tätä hallitustaan. Tähän mennessä mennyt ihan vituiksi.

Vaihtoehtoina hyvätissinen, mutta äärivasuri Marin ja SAK:n Lindtman. Syteen tai saveen.

Eikun hyvät tissit olikin Kulmunilla.

Mulla on jo pari moottoria.
Täälläkin, mutta toisen kiristys ei ollut mennyt kiinan pojilla aivan putkeen.
IMAG3398.jpg
Oisivat jättäneet kiristämättä, niin ei ois akseli taipunut.

Mielenkiinnolla katselin kuinka paljon alkoholia suomessa käytetään per +15-vuotias asukas ja jotenkin hämmästyin kun suomalaiset juo 10,4 litraa 100% alkoholia vuodessa. Kun vertaa omaan alkoholin kulutukseen niin tuohan on hillitön määrä. Mun käytössä menee vuodessa ehkä 2 kpl 0,7 l viskipulloa vuodessa.
Tänä vuonna yksi saunakalja.

Back
Ylös Bottom