Deleted member 43228
Oma vinkkini: Mene suoraan lihapullille, kulkematta lähtöruudun kautta.Kumpikohan sanoo itsensä ensin irti, selkä vai mielenterveys? Ehkä selkä. Tai mielenterveys. Mutta ehkä selkä kuitenki ensin.
E. #ikea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oma vinkkini: Mene suoraan lihapullille, kulkematta lähtöruudun kautta.Kumpikohan sanoo itsensä ensin irti, selkä vai mielenterveys? Ehkä selkä. Tai mielenterveys. Mutta ehkä selkä kuitenki ensin.
E. #ikea
Kustannustehokasta terveydenhuollon resurssien käyttöä: tee-se-itseToimin tänään doktorina ja eilen.
Oli pienenpieni syylä sormen päässä. Eilen leikkasin sen elektroniikkasivuleikkureilla irti ja äsken painoi siihen 300 asteisen kolvin, varmuudeksi kolme kertaa.
#tee-se-itse
Voin vaan kuvitella kuinka paljon terveydenhuoltoa rassaa ihmiset jotka käy näyttämässä kaikki pikku näppylätkin ihan varmuuden vuoksi.Kustannustehokasta terveydenhuollon resurssien käyttöä: tee-se-itse

Toimin tänään doktorina ja eilen.
Oli pienenpieni syylä sormen päässä. Eilen leikkasin sen elektroniikkasivuleikkureilla irti ja äsken painoi siihen 300 asteisen kolvin, varmuudeksi kolme kertaa.
#tee-se-itse
Kustannustehokasta terveydenhuollon resurssien käyttöä: tee-se-itse
Missä tapauksessa on, missä tapauksessa tulee vain isompia ongelmia. Se on vähän kaksipiippuinen juttu välillä.
Sulla oli vähän hienostuneempi tyyli kuin itellä. Joskus 10v. sitten oli varpaassa syylä, kaiversin sen nuppineulalla ja katkoteräveitsellä pois. En etes tiennyt että oli joku syylä, häiritsi vaan ja halusin sen pois. Taisin miettiä tyhmänä että onko tää nyt joku kasvainToimin tänään doktorina ja eilen.
#tee-se-itse
Mä oon kans joskus peukalosta kaivanu syylän juurineen pois. Sattu muuten ns. ihan vitusti.Sulla oli vähän hienostuneempi tyyli kuin itellä. Joskus 10v. sitten oli varpaassa syylä, kaiversin sen nuppineulalla ja katkoteräveitsellä pois. En etes tiennyt että oli joku syylä, häiritsi vaan ja halusin sen pois. Taisin miettiä tyhmänä että onko tää nyt joku kasvainMutta ei ole takaisin tullut ainakaan vielä, joten ihan onnistunut toimenpide.