Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toimin tänään doktorina ja eilen.

Oli pienenpieni syylä sormen päässä. Eilen leikkasin sen elektroniikkasivuleikkureilla irti ja äsken painoi siihen 300 asteisen kolvin, varmuudeksi kolme kertaa.

#tee-se-itse

Oli pienenpieni syylä sormen päässä. Eilen leikkasin sen elektroniikkasivuleikkureilla irti ja äsken painoi siihen 300 asteisen kolvin, varmuudeksi kolme kertaa.

#tee-se-itse
Kustannustehokasta terveydenhuollon resurssien käyttöä: tee-se-itse

Kustannustehokasta terveydenhuollon resurssien käyttöä: tee-se-itse
Voin vaan kuvitella kuinka paljon terveydenhuoltoa rassaa ihmiset jotka käy näyttämässä kaikki pikku näppylätkin ihan varmuuden vuoksi.
Olisi muuten hauska nähdä millaisen paskamyrskyn tuollainen kommentti aiheuttaisi jossain oman kaupungin FB ryhmässä?
Viimeaikoina ollut tässä lomalla aivan liikaa aikaa plärätä nettiä ja aiheuttaa pahennusta epäkorrekteilla kommenteilla joihin tollot ihmiset vastaa ihan tosissaan :)

#tee-se-itse

Eiköhän se siihen takaisin kasva.

Missä tapauksessa on, missä tapauksessa tulee vain isompia ongelmia. Se on vähän kaksipiippuinen juttu välillä.

No johonkin vitun hiivaan varmaan vois hakea itse canesten combia (puikko sisäiseen käyttöön), ei tartte haisevaa persettä mennä revittelemään lekurille. Syöpää ei kannata itse hoitaa.

tuura.jpg

Pitää ostaa tällä viikolla joululahjat.

Kävin eilen leikkuuttaa otsatukan. Näköjään oli erittäin vaikea ymmärtää, että haluan viiston otsatukan, jonka lyhin kohta kulmakarvan korkeudella.
"Joo, mä lyhennän tästä jo vähän pois enne ku alan muotoilee" ja naps, liian lyhyeksi. Eikä tuo edes ole oikein vinossakaan, ainakaan oikeista kohdista. Epämääräisesti sieltä täältä vinossa ja lyhin kohta keskellä otsaa lovena. Stna. Mahtavaa toimintaa. Ite olisi pitänyt tehdä. Eipähä ois tarvinu maksaa paskasta lopputuloksesta.

#tee-se-itse
Sulla oli vähän hienostuneempi tyyli kuin itellä. Joskus 10v. sitten oli varpaassa syylä, kaiversin sen nuppineulalla ja katkoteräveitsellä pois. En etes tiennyt että oli joku syylä, häiritsi vaan ja halusin sen pois. Taisin miettiä tyhmänä että onko tää nyt joku kasvain :LOL: Mutta ei ole takaisin tullut ainakaan vielä, joten ihan onnistunut toimenpide.

Sulla oli vähän hienostuneempi tyyli kuin itellä. Joskus 10v. sitten oli varpaassa syylä, kaiversin sen nuppineulalla ja katkoteräveitsellä pois. En etes tiennyt että oli joku syylä, häiritsi vaan ja halusin sen pois. Taisin miettiä tyhmänä että onko tää nyt joku kasvain :LOL: Mutta ei ole takaisin tullut ainakaan vielä, joten ihan onnistunut toimenpide.
Mä oon kans joskus peukalosta kaivanu syylän juurineen pois. Sattu muuten ns. ihan vitusti.

Back
Ylös Bottom