Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen ylentynyt lego Harry Potterista änärin pariin.
Matka ei ole pitkä siis enää codiin.Olen ylentynyt lego Harry Potterista änärin pariin.
Edellisessä kämpässä ei mahtunut, joten otetaan riemu irti hyvissä ajoin!
Kyllä se pitää poitsun kans käyä autotallin takaa taas joulupuu hakemassa, siellä on hyvä pieni kuusifarmi.Meilläkään ei ole tilasyistä ollut kuusta männävuosina. Tänä vuonna sellainen tulee ja vielä luonnosta omalta tontilta. Eka kerta sitten lapsuuden, että odotan joulua muutenkin kuin vapaiden kannalta.
Onko mitään muuta työpaikkaa jossa saa sairaslomaa siitä että hoitaa työnsä päin vittua?
Kuka lääkäri kirjoittaa noita lomia kun ei kai sellaisia saisi edes kirjoittaa oikeasti?
Ei yhtään. Koska tiedän, että olen paska. Sitten alkaa lentämään, jos joskus osaan pelata ja ei syystä tai toisesta suju.Montako ohjainta on lentänyt seinään?
Vitun paskojahan noi markan lamput on. Menin ja tilasin kaks tällästä: Otsalamppu / Monitoimivalaisin LUMONITE Compass R, 1238 lm
Yhden itelle ja yhden faijalle joululahjaksi.
Broidilla toi ja vkl kylässä. Nikkaroitiin pimeässä, käytettiin rekkuja pimeässä ja näytettiin valoa kun skidit laski pulkalla. Oli ihan sairas fikkari. Sormen kokoinen ja ihan käsittämätön valo. Ollu hänellä 5v ja joka päivä käytössä, koska tarvii päivälläkin duunissa. Mietein, että talvella käytän lamppua joka päivä aamuin illoin kun kusetan koiria talon takana valaisemattomalla polulla, skidin kanssa pulkkaillaan valaisemattomalla mäellä jne.
Ilta-Sanomein saamien tietojen mukaan Pekka Haavisto on yrittänyt junailla "Isis-lapsia"
IS:n saamien tietojen mukaan Tuominen kieltäytyi, jolloin Haavisto närkästyi vastarinnasta. Lopputuloksena Haavisto syrjäytti Tuomisen konsulipäällikön tehtävästään. Hänen paikalleen etsitään uutta henkilöä.
Voi yök. Piti olla töissä koko päivä.
Olis!
Sit käy näin kun työpäivän jälkeen on nyrkin ja läppärin välissä.
Eikä word edes ilmoita virheestä.