Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan hyvin voi griippeniki tulla. Varmaan poliittinen päätös. Ajetaanko pohjoismaista puolustusyhteistyötä vai nato. Eli superhornet. Varmaan kipiä päätös päättäjille.
Jos mielipidettä kysyt niin nato ja hornetti. Siihen sopii paukut pommit ja kaikki on valmiiksi hornetyhteensopivaa (vaikka eri kone onkin mitä vanhat).

On mulla joo 100 päivää kertausta ilmavoimissa. Pari kertaa oon käynyt hornetin lähellä. Hienoja ovat. Palveluksen suoritin tykistössä, missä kerran näin lippukentällä tykin :D

Ihan hyvin voi griippeniki tulla. Varmaan poliittinen päätös. Ajetaanko pohjoismaista puolustusyhteistyötä vai nato. Eli superhornet. Varmaan kipiä päätös päättäjille.
Jos mielipidettä kysyt niin nato ja hornetti. Siihen sopii paukut pommit ja kaikki on valmiiksi hornetyhteensopivaa (vaikka eri kone onkin mitä vanhat).

On mulla joo 100 päivää kertausta ilmavoimissa. Pari kertaa oon käynyt hornetin lähellä. Hienoja ovat. Palveluksen suoritin tykistössä, missä kerran näin lippukentällä tykin :D
Ei tuu ruottista eikä F-35. Toisella liian vähän käyttäjiä eikä valmis. 35 sitten taitais käyttökulut olla liikaa, ellei kappalemäärä sitten ole pienempi.

Eiköhän sieltä supahornaattori tule, jos on rahaa vähän isontaa ovia ja talleja. Tosin, menee eri momentilta.

Siksi se.

Ja politiikkaa se päätös on, ei muuta. Äffäkolkkytviis ei tuu, koska ei toimi ja kallis.

Arvaus tämä.

Ohan tää pirun pähee scifi-kärry:

Ohan tää pirun pähee scifi-kärry:
Internetsistä löytyy ihan parikuuskymmentä meemiä tuosta. Ja on se kyllä harvinaisen ruma.

Koskahan sitä oppis laittamaan puhelimen äänettömälle ettei turhanpäiväset piippailut herättäisi. Pilpitti 5 aikaan mutta ihme ja kumma nukahti vielä.

Internetsistä löytyy ihan parikuuskymmentä meemiä tuosta. Ja on se kyllä harvinaisen ruma.
Siitä linkistä pääsee ihan parilla klikkauksella tilaamaan, hauska että kysyy luottokortin numeroa. Ei taida pito riittää ihan mun kortilla :)
E: Onpahan niin helvetin ruma auto etten tiedä onko se jo hyvännälöinen.

Siitä linkistä pääsee ihan parilla klikkauksella tilaamaan, hauska että kysyy luottokortin numeroa. Ei taida pito riittää ihan mun kortilla :)
E: Onpahan niin helvetin ruma auto etten tiedä onko se jo hyvännälöinen.
Mites tämmönen kotimainen vaihtoehto.

a8913fa3c942bd30c2b5c78e51d8dd97b5a2ef6e9cf889de1482c630288de450.jpg

On huomioitu jo, täälläkin.
Aika äijäkäs peli etten sanoisi, ei taida saada Suomeen katulaillisena?
Jaa-a, siinä voi olla pari mutkaa matkassa jos tuon kilpiin haluaa, taitais mennä kuorma-autoksi.
Hankintahintakin lienee suolainen, pv:n käytössä oleva RG32 kustantaa noin 2miljoonaa. Siitä voi vähän haarukoida gtp:n hintalappua.

RG-32M_Lippujuhlan_p%C3%A4iv%C3%A4_2014_2.JPG

Jaa-a, siinä voi olla pari mutkaa matkassa jos tuon kilpiin haluaa, taitais mennä kuorma-autoksi.
Hankintahintakin lienee suolainen, pv:n käytössä oleva RG32 kustantaa noin 2miljoonaa. Siitä voi vähän haarukoida gtp:n hintalappua.

RG-32M_Lippujuhlan_p%C3%A4iv%C3%A4_2014_2.JPG
Luulis tohon rahaan saavan jo etuvalot ledeinä

Huomenna olis Janakkalassa huutokauppa.

Ilmeisesti futher ainakin menossa.
a26594ee-0955-4b6f-9925-82bcd4583e48-large::r:0.jpg

Back
Ylös Bottom