no-bodyn mönkijä saapui
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laita siihen oveen paksumpi levy, kun ajelet keskellä yötä jonkun jyväjemmarin pihassa kurkkusalaatta maastoajeluneuvoksella niin saattaa täräyttää kun kohti kun kossupäissään päättelee että pienet vihreät miehet tulleet vapauttamaan minkit.Karttoja ja satelliittikuvia kun tutkii niin toiseenkin naapurikuntaan näyttäisi pääsevän ilman asfalttikosketusta.
Jonkun verran on kyllä katkoviivalla merkittyä tienpohjaa ja muutaman talon pihan läpikin joutuu ajelemaan...ehkä tuo moottorimarssi olisi viisainta suorittaa pimeällä.
No niinpä tietysti. Tapparaa alistetaan ja olin vahingossa ostanut illan makusteluolueksi sourin, ihan hirveää kissanpissaa. Eikä se edes mikään Põhjala ollut.Siitä salikeikasta ei ole mitään hyvää sanottavaa. Josko Tappara tarjoilisi parempaa oloa. Tai Põhjala.
Mites kumien käyttö?Alkaa olemaan tämä vapaa viimeistä viikkoa vaille valmis. Tänään vein suklaata kustannuspaikalle kun oli niin mukavat 7 viikkoa. Ehkä vähän ruinasin sieltä töitä itselleni, et ei tarttis mennä omiin töihin.
Ens vkolla sit kovaa kyytiä nyrkin ja läppärin välissä.
Huomenna vielä palkallinen vuoro ja se oliskin sit 7/7 tätä lajia.
Maanantaina mulla on aika renkaiden vaihtoon. Sitten on sekin homma hoidettu. Hyvä paikka kun pesevät renkaat samalla.Mites kumien käyttö?
Mä olen ennenkin vaihtanut täällä muiden renkaita niin keväällä jonoon vaanMaanantaina mulla on aika renkaiden vaihtoon. Sitten on sekin homma hoidettu. Hyvä paikka kun pesevät renkaat samalla.
Autolla tulee ajaltua niin säälittävän vähän nykyään kun pyörällä pääsee työmaalle. Olis ennenkin päässyt mutta kun piti sinkoilla kahdessa paikkaa töissä. Pitää nytkin mutta nyt toiset työt on saman katon alla. Tai viikonloppuisin.
E: Jännä kuulla mikä ääni miesoletetulta on kellossa keväällä renkaiden vaihdosta. Itse en aio sanallakaan asiasta mainita. Mutta kakut jää minulta leipomatta.
Kiitos tarjouksesta.Mä olen ennenkin vaihtanut täällä muiden renkaita niin keväällä jonoon vaan![]()
Ei todellakaan haittaa, mulla ei ole edes talvirenkaita vielä itsellä alla...Kiitos tarjouksesta.
Mutta palaan tähän vanhaan tapaan: valitan täällä kun se on niin ärsyttävää hommaa, kyselen FB:ssa tutuilta mistä saisi tänä kautena halvimman renkaanvaihdon ja sit mä ajan johonkin vaihtamaan.
Ei sarjaa, mutta suosittelen Ricky Gervaisin stand-uppia, jos stand-up yleensäkään maistuu...Sarjasuosituksia Netflixistä?