Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joillakin on talous hyvässä kunnossa ja todella paljon mielenkiintoista tekemistä, niin ei ole niin kiirettä lunastaa voittoja.
Vaikka itse tykkään ottaa lungisti ja olen välillä liiankin taitava prokrastinoimaan,
niin kyllä mulla käyttöä olisi sille 1,8MEUR voitolle sen verran, että olisin todennäköisesti vähän ripeämmin ottanut Veikkaukseen yhteyttä.

"– On ollut tässä elämässä nyt kaikenlaista, paljon töihin ja harrastuksiin liittyviä.
Kun nyt on kysyntää ollut paljon, niin töitä on tehty.
Monta kertaa on silti pitänyt soitella ja sopia voiton hakemisesta, mutta ei vaan ole kerennyt, voittaja kertoi Veikkauksen mukaan. "
Mitä sitä hoppuilemaan, ku on vuosi aikaa...

Ääni korporaation aamuiselle veikkaukselle, taisi pitää ehtiä ensin saaha eropaperit ja ositukset valmiiksi...

Ihan tiedoksi, tämä on "vitun ruma".

orthopedic-surgical-instrument-500x500.jpg
Olen joskus kuullut tarvikkeesta nimeltä Venäläinen perseenpäristin.
Tämä voisi olla se tuote.

Se löytyy varmaan suolistoneuvosten työkalupakista.
Sä et tiedä juttua Venäläisestä perseenpäristimestä?
Tunnetusti Venäläiset on huonoja tekemään uusia asioita, kerran he päättivät kehittää Venäläisen perseenpäristimen.
Ainoa huono puoli ettei se sovi perseeseen eikä pärise.

Joten kyllä tuo täyttäisi kriteerit.

Ei vittu mä olen nauranut tolle härvelille maha kippurassa täällä.
Veikkaan että karma vielä tekee sen että hän ja minä kohdataan.

Minulla on hikka.

#kysyksjoku
Minua närästää.
Sen jälkeen kun katsoin dokkarin amyloidiplakkien yhteydestä mm. alumiiniin joka on ihmiselle lähes ainoa tarpeeton alkuaine olen hiukan kielteisesti suhtautunut mm. rennieen.

Onko kellään tietoa mistä saisi halvimmin voihappoa?

Yläkerran mulkku metelöinnin lisäksi vetää röökiä ja jättää tuhkiksen lemuamaan vaikka koko taloyhtiössä on tupakointi kielletty partseilla.
Voitte varmaan arvata voihapon osoitteen...

doownekilla hyvät miekkailut menossa naapurien kanssa

Voisit ehkä vastaiskuna lukea Mein Kampf teosta kuuluvasti ääneen. Saksaksi tietysti.

Voisit ehkä vastaiskuna lukea Mein Kampf teosta kuuluvasti ääneen. Saksaksi tietysti.
Eiks se löytyny äänikirjana, pakkiksellaki (ehkäpä juuri täällä) mainittu? Varmaan löytynee myös alkukielellä...

Ei Hitlerin puhetta, mutta siinäpä doownekille toistettavaa isoista kajareista, ei tarvi ite lukea.

Eipä tässä mitään miekkailuja vielä ole.
Hieman kyrsii toi koko taloyhtiön partseja koskeva norttikielto koska kun raahaan tänne huo.. ystäviä niin joutuu laittamaan pihalle savuttelemaan mutta yksi urpo vetelee yläkerrassa norttia partsilla.
Veikkaanpa että sama tyyppi on mekkalan aiheuttaja täällä.
Ei vaan huvittas aloittaa oikeaa miekkailua kun toisista voi tulla pahakin riesa jos menet ensin nätisti ovelle sanomaan asioista ja kun ei kuitenkaan usko niin sitten pitää tehdä valitus.
Sitten saa keräillä kaikenlaista tuotetta ulko-ovesta ja sen sisäpuolelta.

Eipä tässä mitään miekkailuja vielä ole.
Hieman kyrsii toi koko taloyhtiön partseja koskeva norttikielto koska kun raahaan tänne huo.. ystäviä niin joutuu laittamaan pihalle savuttelemaan mutta yksi urpo vetelee yläkerrassa norttia partsilla.
Veikkaanpa että sama tyyppi on mekkalan aiheuttaja täällä.
Ei vaan huvittas aloittaa oikeaa miekkailua kun toisista voi tulla pahakin riesa jos menet ensin nätisti ovelle sanomaan asioista ja kun ei kuitenkaan usko niin sitten pitää tehdä valitus.
Sitten saa keräillä kaikenlaista tuotetta ulko-ovesta ja sen sisäpuolelta.
Seuraavan kerran, ku on nortilla, soita palokunta ku parvekkeelta nousee savua.

Back
Ylös Bottom