Parasta on kun koko rapussa tuoksuu kurkuma.
Biojäte ei tu tavalliseen pussiin... en oo päässy moneen vuoteen kunnolla kunnolla nukkumaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parasta on kun koko rapussa tuoksuu kurkuma.
Mutta näin muuten varmasti on tarkempi rahasta näin yleisellä tasolla, mulla menee vaan etenkin tekniset härvelit aina hiukan tunteisiin ja eeeeeehkä ihan hiukan liikaa hifistelen, ehkä juuri siksi ettei kylve rahassa, niin koitan silti hakea "bang for the buck". Esim uuden tv:n hankintaa tässä miettinyt nyt muutaman kuukauden ihan tosissaan, lukuisia vertailuja ja youtube arvosteluja tullut tuijotettua. Mutta mulle se on aina 10v sijoitus. Lähinnä hermot menee jos joku bongaa Gigantin kuvastosta "hei tossa olis 65" 499e"
Sulla on liisteripaskaa. Ootko syönyt vähemmän kuituja viime aikoina? Tai jopa vähillä hiilareilla?Miksi joskus paskomisen jälkeen persettä pyyhkiessä ei meinaa tulla puhdasta sitten millään, vaan paska tuntuu levinneen tehokkaasti reiän ympäristöön ja persposkille? Toisinaan taas yksi pyyhkäisy riittää.
Käytän tietysti pillupuhelinta jos mahdollista, mutta kaikissa vessoissa sitä ei ole.
Ma luulen kans että valaistusolosuhteet ja tolpan väri aiheutti näköhäiriön.Mä muuten voin tota jotenkuten hieman ymmärtää, vastavalossa parkkipaikalla missä keskittyminen enempi sopivan ruudun etsimisessä eikä odota yllätyksiä. Ja ennenkaikkea tolppa just saman harmaa kuin asfaltti.
Tän takia niitä punasia ja keltasia raitoja parkkiksilla niihin tolppiin maalaillaan...
Nyt jumalauta loppuu tämä perseily. Ahteri ylös tietsikkatuolista ja kohti salia, mars.
Olipas huonosti nukuttu yö, nyt kahvi
Mihinkähän hintaan tuo Corolla kohoaa![]()
Oos nyt siinä.Mihinkähän hintaan tuo Corolla kohoaa![]()
Ai että mikä corolla.![]()
Huutokaupat.com - Suomen kiinnostavin huutokauppa
Huutokaupat.com on Suomen kiinnostavin kauppapaikka. Sivustolla on jatkuvasti myynnissä monipuolinen valikoima ajoneuvoja, työkoneita, asuntoja, tontteja, työkaluja, kalusteita ja paljon muuta. Ilmoittajina toimivat tuhannet yritykset, ulosottovirastot, puolustusvoimat, kunnat ja muut julkisen...huutokaupat.com
melkosta
Ja oliko @Lonewolf tojotamiehiä
![]()
Huutokaupat.com on Suomen kiinnostavin kauppapaikka. Sivustolla on jatkuvasti myynnissä monipuolinen valikoima ajoneuvoja, työkoneita, asuntoja, tontteja, työkaluja, kalusteita ja paljon muuta. Ilmoittajina toimivat tuhannet yritykset, ulosottovirastot, puolustusvoimat, kunnat ja muut julkisen...huutokaupat.com
vielä toinen bj
![]()
Jostain kaivettu noita esiin, kun huutokaupat.comissa puolenkymmentä bj:tä tarjollaAi että mikä corolla.
Tuo Inarin bertta ois kyllä makia, mutta mulle riittää tällä hetkellä tuo yks "pientä laittoa" tuossa pihassa. Plus ne kaikki muut keskeneräiset projektit...![]()
Oli joskus lähellä ettei tullut ostettua 500SL mutta sitten otinkin koiran ja ostin farmari ooppelinMun on pakko nyt lopettaa nuo autojen haalimiset, niitä on ihan tarpeeksi tuossa pihalla, kaikki rahat menee niihin!
Tuolla samalla sivustolla oli komea MB 500 SL![]()
Suomalaisetki alkanu ymmärtää nuiden arvon, niin kaivellaan pihanperiä mummolassa...Jostain kaivettu noita esiin, kun huutokaupat.comissa puolenkymmentä bj:tä tarjolla