Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta näin muuten varmasti on tarkempi rahasta näin yleisellä tasolla, mulla menee vaan etenkin tekniset härvelit aina hiukan tunteisiin ja eeeeeehkä ihan hiukan liikaa hifistelen, ehkä juuri siksi ettei kylve rahassa, niin koitan silti hakea "bang for the buck". Esim uuden tv:n hankintaa tässä miettinyt nyt muutaman kuukauden ihan tosissaan, lukuisia vertailuja ja youtube arvosteluja tullut tuijotettua. Mutta mulle se on aina 10v sijoitus. Lähinnä hermot menee jos joku bongaa Gigantin kuvastosta "hei tossa olis 65" 499e"

Samaistun tuohon, vaikka en omasta mielestäni niin kauheasti hifistele, mutta olen kans tuollainen kymmeneksi vuodeksi ostaja.
Enkä kylve rahassa, niin aina pitäis saada parasta mahdollista laatua, koska köyhällä ei ole varaa ostaa jatkuvasti uusia kamppeita.

Ja kun itsehän en noista teknisistä laitteista ymmärrä juurikaan mitään, niin minun täytyy tehdä vertailuja ja alkaa selvittelemään ominaisuuksia.
Kesällä tarvitsin uuden läppärin ja luultavasti ostin omaan käyttötarpeeseen nähden ylilaatua... (hintaa lukuun ottamatta) olen oikein tyytyväinen kyllä ollut hankintaan.

Telkkareita olen nyt vertaillut ja uppoan koko ajan syvemmälle tähän.
Nyt olen menossa siinä kohti, että LG 65 Oled pitää saada ja mielellään vielä sillä tuoreemmalla toisen sukupolven 9-prosessorilla.
Ei sentään Signature-sarjaa tarvis olla. Ja kun nuo ei-signaturetkin maksaa aika paljon, niin olen toistaiseksi ollut ilman telkkaria...

Eikä tässä vielä kaikki... tarvitsen kotiteatterinkin, siitä on ollut huomattavasti kovemmat vieroitusoireet kuin telkkarista.

Mutta vaikka en vielä ole edes kunnolla ehtinyt perehtyä vahvistimiin ja kaiuttimiin ja mitä niitä nyt tuohon hommaan liittyykään,
niin TV vertailujen oheistuotteena ehti jo käydä ilmi, että tarvitsen Dolby Atmos -kotiteatterijärjestelmän...
ja pankkitilini ei valitettavasti ole tällä hetkellä Dolby Atmos yhteensopiva.
Tosin onhan niitä rahoituksia, mutta mutta...

😁

Miksi joskus paskomisen jälkeen persettä pyyhkiessä ei meinaa tulla puhdasta sitten millään, vaan paska tuntuu levinneen tehokkaasti reiän ympäristöön ja persposkille? Toisinaan taas yksi pyyhkäisy riittää.

Käytän tietysti pillupuhelinta jos mahdollista, mutta kaikissa vessoissa sitä ei ole.

Miksi joskus paskomisen jälkeen persettä pyyhkiessä ei meinaa tulla puhdasta sitten millään, vaan paska tuntuu levinneen tehokkaasti reiän ympäristöön ja persposkille? Toisinaan taas yksi pyyhkäisy riittää.

Käytän tietysti pillupuhelinta jos mahdollista, mutta kaikissa vessoissa sitä ei ole.
Sulla on liisteripaskaa. Ootko syönyt vähemmän kuituja viime aikoina? Tai jopa vähillä hiilareilla?

Mieto syöminen ja paljon liikuntaa = kovat pökäleet ja papanat. Elimistö haluaa uuttaa kaikki ravinteet itseensä, eikä päästä kakkaa ulos ennen kuin viimeinenkin rasva- ja aminohappo ja hiilarinpätkä imeskelty siitä kroppaan.
Ylensyominen ja vähän liikuntaa = läpipaskominen ja liisteripaska.

Mä muuten voin tota jotenkuten hieman ymmärtää, vastavalossa parkkipaikalla missä keskittyminen enempi sopivan ruudun etsimisessä eikä odota yllätyksiä. Ja ennenkaikkea tolppa just saman harmaa kuin asfaltti.
Tän takia niitä punasia ja keltasia raitoja parkkiksilla niihin tolppiin maalaillaan...
Ma luulen kans että valaistusolosuhteet ja tolpan väri aiheutti näköhäiriön.

melkosta

Ja oliko @Lonewolf tojotamiehiä

vielä toinen bj

Viimeksi muokattu:
Nyt jumalauta loppuu tämä perseily. Ahteri ylös tietsikkatuolista ja kohti salia, mars.

Ei loppunut, perse alkoi laulamaan ylistyslaulua posliinille.

Olipas huonosti nukuttu yö, nyt kahvi

Heräsin kun joku täysurpo alkoi koputtelemaan naapurin ovea. Tunnin potki ovea ja hakkasi ovikelloa. Ei jaksanut soittaa kyttiä kun puhelin oli kauempana kuin käsi ylettyi ja viitsinyt mennä juttelemaan vakavia urpolle kun ovenvieruskeihään kärki on irti varresta.

Pari vuotta sitten lähdin ihan rauhassa ajelee paikallisen ferreterian pihasta ruudusta ja saatana siinä oli sellainen invamerkin tolppa.. vauhtia ei nyt paljoa ollut mutta taittuhan se tolppa jonkun verran ja ihmiset tuijottaa, varmasti ajattelin että kuinkahan kännissä toikin on.
Ihan tarkennuksena se invamerkki oli sille vastakkaiselle ruudulle, ei siihen missä mun auto oli parkissa.

melkosta

Ja oliko @Lonewolf tojotamiehiä

vielä toinen bj
Ai että mikä corolla. :ROFLMAO:

Tuo Inarin bertta ois kyllä makia, mutta mulle riittää tällä hetkellä tuo yks "pientä laittoa" tuossa pihassa. Plus ne kaikki muut keskeneräiset projektit... :sneaky:

Ai että mikä corolla. :ROFLMAO:

Tuo Inarin bertta ois kyllä makia, mutta mulle riittää tällä hetkellä tuo yks "pientä laittoa" tuossa pihassa. Plus ne kaikki muut keskeneräiset projektit... :sneaky:
Jostain kaivettu noita esiin, kun huutokaupat.comissa puolenkymmentä bj:tä tarjolla

Mun on pakko nyt lopettaa nuo autojen haalimiset, niitä on ihan tarpeeksi tuossa pihalla, kaikki rahat menee niihin!

Tuolla samalla sivustolla oli komea MB 500 SL 🤤

Mun on pakko nyt lopettaa nuo autojen haalimiset, niitä on ihan tarpeeksi tuossa pihalla, kaikki rahat menee niihin!

Tuolla samalla sivustolla oli komea MB 500 SL 🤤
Oli joskus lähellä ettei tullut ostettua 500SL mutta sitten otinkin koiran ja ostin farmari ooppelin :ROFLMAO:
E: Itseasiassa ihan hyvä ettei ole ainakaan nyt kun olisi aika epätoivoisen oloista mutta jollain naisella olisi aika jees!

Back
Ylös Bottom