Ei. Pari vuotta taukoa penkistä on vaikuttanut yllättäen voimatasoihin.Onko yli 90
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Pari vuotta taukoa penkistä on vaikuttanut yllättäen voimatasoihin.Onko yli 90
Joskus se tankokin painaa ihan vitun liikaa![]()
Dronningholmin luumumarmeladi.Joulutortun kaveriksi, suos koht.
![]()
Braida Brachetto d'Acqui 2022
Keskitäyteläinen, aromikas, boysenmarjainen, vadelmainen, makea, pirskahtelevawww.alko.fi
Ja LUUMUtäytteen kanssa, urpot.
Dronningholmin luumumarmeladi.
Alkaa Westillä olemaan jutut aika sakeita.Minua vähän suututtaa kun en ole miljardöörien listalla.
Ja vielä enemmän suututtaa kun en ole miljardööri. En silti aio vaihtaa nimeäni.
"Näytin heille 890 miljoonan dollarin kuitin ja silti he eivät sano miljardööri, West sanoi Page Sixin mukaan."
En haluaisi sanoa, mutta olen alasti
4 joulukinderiä, ostopaikat kolmella eri paikkakunnalla.
4 samanlaista lelua.
Minne voi valittaa??
Ei oo ihan noin paljoa vielä rompetta meillä olkkarissa. Konsoli ollut liipasimella kyllä pitkän aikaa ja subbari on tulossa, mutta ei noista nyt sen suuremmin johdot lisäänny.Viidelle kaiuttimelle piuhat, subbarin piuha. Reitittimelle 5 verkkojohtoa, reititin itse + sähköjohto. HDMI piuhat ps3 - vahvistin - tv - tykki. Virtapiuhat ps3, tv, vahvistin, verkkolevy, Antimode, subbari. Jotaki varmaan unohtu, mutta johtospagetti, tsek.
Tjoo, pitäs kurkata. En oo ikinä eBayn kautta tilannu mitään.Heatseeker sanoi:Tilaat ebaysta, ei maksa juuri mitään.