Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Screenshot_20191109-124122_Gallery.webp

Maavaraa ei ole ihan yhtä ison kikkelin verran.

Mä olen ollut 5 päivää menossa reenaa penkkilihasta, en ole saanut reenattua yhtään mitään.
#missämotivaatio

Oli niin hyvännäkönen bööna tänään mun edessä smithissä veivaamaassa, et mulla meni motivaatio yli ja keskittyminen kärsi, sen takia olkapäähän ottaa.
Et onhan siellä niitä motivaatiotekijöitä. :pano:

Oli niin hyvännäkönen bööna tänään mun edessä smithissä veivaamaassa, et mulla meni motivaatio yli ja keskittyminen kärsi, sen takia olkapäähän ottaa.
Et onhan siellä niitä motivaatiotekijöitä. :pano:
Mua enempikin vituttaa kauniit ja hyväkroppaiset naiset, arvostan naiskauneutta vähän turhankin paljon niin saa kävellä aina katse lattiassa jne.
Pitäs käydä vaan jossain paskalta haisevassa äijien kellarisalissa.

Tietsikkäpöydän taustan piuhahelvetti siivottu. Katson ansainneeni oluen.
Pitäs ite hommata hifeille semmosta jotain kaapelisukkaa tai mitä lie. Kummastakin kaiuttimesta lähtee kolme johtoa ja etupään ja telkkarin johdot päälle, niin telkkaritason tausta on suht hirveää katottavaa..

Muoks. Niin joo onhan tuossa vielä reititin ja verkkopiuhat streamerille ja töllölle kaiken päälle..

Pitäs ite hommata hifeille semmosta jotain kaapelisukkaa tai mitä lie. Kummastakin kaiuttimesta lähtee kolme johtoa ja etupään ja telkkarin johdot päälle, niin telkkaritason tausta on suht hirveää katottavaa..

Muoks. Niin joo onhan tuossa vielä reititin ja verkkopiuhat streamerille ja töllölle kaiken päälle..
Joskus niitä vetänyt ihan teipillä ja/tai nippusiteillä nipuiksi niin saa yllättävän siistiksi.
Nyt ei ole oikeastaan mitään muuta johdollista kuin tulostin jossa virtajohto ja jostain syystä en saa toimimaan tän uuden läppärin langatonta yhteyttä siihen mikä ärsyttää.

Mua enempikin vituttaa kauniit ja hyväkroppaiset naiset, arvostan naiskauneutta vähän turhankin paljon niin saa kävellä aina katse lattiassa jne.
Pitäs käydä vaan jossain paskalta haisevassa äijien kellarisalissa.

Kuten sanottu, kyllä se mun treeniä häiritsi.

E: kiusaskohan se tahallaan? :LOL:

Viimeksi muokattu:

Viidelle kaiuttimelle piuhat, subbarin piuha. Reitittimelle 5 verkkojohtoa, reititin itse + sähköjohto. HDMI piuhat ps3 - vahvistin - tv - tykki. Virtapiuhat ps3, tv, vahvistin, verkkolevy, Antimode, subbari. Jotaki varmaan unohtu, mutta johtospagetti, tsek.

Tilaat ebaysta, ei maksa juuri mitään.

työpaikan salilla muutama perhe joiden kersat juoksee ympäri salia ja muutama sählyn pelaaja crossshit tyyppiä jotka toisilleen kertoi kilpaa kuinka tyhmää ja junttia bodaus on. kaverit teki pystypunnerrusta seisten pelkällä tangolla ja veti maasta 50kg.

työpaikan salilla muutama perhe joiden kersat juoksee ympäri salia ja muutama sählyn pelaaja crossshit tyyppiä jotka toisilleen kertoi kilpaa kuinka tyhmää ja junttia bodaus on. kaverit teki pystypunnerrusta seisten pelkällä tangolla ja veti maasta 50kg.
Joskus se tankokin painaa ihan vitun liikaa :ROFLMAO:
Jos on jotain hapottavaa ja tehdään amrappina vielä nousevin sarjoin niin esim. jos yhdistetään mave ja thruster niin alkaa se tankokin jossain vaiheessa olemaan vitun raskas.
Tosin itse on kynis ja pystärikin ihan paska, kaikesta muusta puhumattakaan.

Olkkarissa jalkalistat vaihdettu kaapelikouruihin, ei sotkua.

Tietsikat makkarissa niin jaksa panostaa enempää pimeään loukkoon.

Joo, kyllä ne kaapelikouruissa matkansa tekee, mutta tv-tason takana..vähän ehkä tursuaa yli.

Back
Ylös Bottom