Katoin ensin, että kortsupaketti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katoin ensin, että kortsupaketti.
Kurkunkostuke ja kortsut. Joo-o.Kävin hakemassa tovi sitten kurkunkostuketta ja huomasin että oli jotain xxl sultan kortsuja. Meinasin ottaa paketin ihan sen takia kun edessä ja takana oli kauheasti ihmisiä
Oikeasti mun ei kannattas sellaisia ostaa saatika koittaa käyttää kun tositoimissa menisi jossain vaiheessa sen kumin ettimiseksi, eli mihis vittuun se on taas menny.
Enmä tarvii kumeja, katsoin vaanKurkunkostuke ja kortsut. Joo-o.

Saa sen kurkun paremmin pois, kun kiskoo kortsusta.Enmä tarvii kumeja, katsoin vaan![]()
Pervo.Saa sen kurkun paremmin pois, kun kiskoo kortsusta.
Katoin ihan samoin, että preservatiivithän ne siinäKatoin ensin, että kortsupaketti.
jotain xxl sultan kortsuja.
Mun mielenterveys ei kestäis twitteriä.Mulla on melko varmasti joku diagnosoimaton syndrooma, kun en poista Twitteriä luurista.
Jumalauta että palaa käämi ihmisten tyhmyyteen. Erityisesti kun on kyseessä kommunistien ja heidän puisto-osaston ulostulot.
Poliittisesti korrektia on olla tuomitsematta ihmisiä esimerkiksi ulkonäön perusteella, mutta suuresta osasta noista urpoimmista näkyy puoluekanta jo naamasta.
Mulla on melko varmasti joku diagnosoimaton syndrooma, kun en poista Twitteriä luurista.
Jumalauta että palaa käämi ihmisten tyhmyyteen.
Meillä oli eilen pikkujoulut ja käytiin ampumassa, käsiaseilla. Oli kivaa! Kokeilin muutamaa erilaista asetta. Osuin suurinpiirtein maalitauluun, osa jopa mustalle alueelle, mutta ei se kyllä ihan helppoa ollut. Ois kiva olla tossa lajissa parempi. Ehkä menen omalla ajalla joskus uudestaan!![]()
Ei oo vielä Sylviä näkyny.
Nyt on jotain liikkeellä kun pojalla oli viime yönä/aamulla samanlaista mutta ei sellaista perinteistä ihanvitunpaskana oloa. Yöllä ja aamulla oksensi jonka jälkeen taas kaikki oli ihan ok.Olen kerran ampunut pistoolilla. Oli tosi tylsää puuhaa.
Saikkupäivä. Lievä ruokamyrkytys.
Kyllä. Ja sometukseksi riittää tissien kuolaus instagramista.Kyllä, parempi kun lukee vain pakkista.
Olen kerran ampunut pistoolilla. Oli tosi tylsää puuhaa.
Jos ampuminen tuntuu tylsältä, on se vain indikaatio siitä, että pitää seuraavalla kerralla ottaa isompi ase.
Kyllä. Ja sometukseksi riittää tissien kuolaus instagramista.