Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin hakemassa tovi sitten kurkunkostuketta ja huomasin että oli jotain xxl sultan kortsuja. Meinasin ottaa paketin ihan sen takia kun edessä ja takana oli kauheasti ihmisiä :ROFLMAO:
Oikeasti mun ei kannattas sellaisia ostaa saatika koittaa käyttää kun tositoimissa menisi jossain vaiheessa sen kumin ettimiseksi, eli mihis vittuun se on taas menny.

Kävin hakemassa tovi sitten kurkunkostuketta ja huomasin että oli jotain xxl sultan kortsuja. Meinasin ottaa paketin ihan sen takia kun edessä ja takana oli kauheasti ihmisiä :ROFLMAO:
Oikeasti mun ei kannattas sellaisia ostaa saatika koittaa käyttää kun tositoimissa menisi jossain vaiheessa sen kumin ettimiseksi, eli mihis vittuun se on taas menny.
Kurkunkostuke ja kortsut. Joo-o.

Poitsu osti senmoisen kunnon boomboxin joka toimii bluutuutilla.
Kohta saa naapuri kuunnella sitä musiikkia mitä minä kuuntelen.

Mulla on melko varmasti joku diagnosoimaton syndrooma, kun en poista Twitteriä luurista.

Jumalauta että palaa käämi ihmisten tyhmyyteen. Erityisesti kun on kyseessä kommunistien ja heidän puisto-osaston ulostulot.

Poliittisesti korrektia on olla tuomitsematta ihmisiä esimerkiksi ulkonäön perusteella, mutta suuresta osasta noista urpoimmista näkyy puoluekanta jo naamasta.

Mulla on melko varmasti joku diagnosoimaton syndrooma, kun en poista Twitteriä luurista.

Jumalauta että palaa käämi ihmisten tyhmyyteen. Erityisesti kun on kyseessä kommunistien ja heidän puisto-osaston ulostulot.

Poliittisesti korrektia on olla tuomitsematta ihmisiä esimerkiksi ulkonäön perusteella, mutta suuresta osasta noista urpoimmista näkyy puoluekanta jo naamasta.
Mun mielenterveys ei kestäis twitteriä.

Meillä oli eilen pikkujoulut ja käytiin ampumassa, käsiaseilla. Oli kivaa! Kokeilin muutamaa erilaista asetta. Osuin suurinpiirtein maalitauluun, osa jopa mustalle alueelle, mutta ei se kyllä ihan helppoa ollut. Ois kiva olla tossa lajissa parempi. Ehkä menen omalla ajalla joskus uudestaan! (y)

Olen kerran ampunut pistoolilla. Oli tosi tylsää puuhaa.

Ei oo vielä Sylviä näkyny.

Saikkupäivä. Lievä ruokamyrkytys.

Olen kerran ampunut pistoolilla. Oli tosi tylsää puuhaa.

Saikkupäivä. Lievä ruokamyrkytys.
Nyt on jotain liikkeellä kun pojalla oli viime yönä/aamulla samanlaista mutta ei sellaista perinteistä ihanvitunpaskana oloa. Yöllä ja aamulla oksensi jonka jälkeen taas kaikki oli ihan ok.

37DF5A77-B85B-4BD8-815D-948F96C79FB6.webp

Voi veljet mitä hommaa ollu tuokin joskus

View: https://www.youtube.com/watch?v=cy6PF4V3lA8

Näkisin että jäsen no-body voisi hankkia uusien naapureidensa silmissä orastavan kylähullun maineen mittaamalla tiluksilleen invar-langalla perusviivan.

Tämä tulisi toki suorittaa tyynenä kesäiltana pienessä tuiterissa, siinä olisi hyvä huudella kovaäänisesti lukemia.
Menetelmä käydään läpi tuossa videolla 9:00-12:00

Back
Ylös Bottom